رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دامن زن؛ خاستگاه ارزش‌های والای انسانی

22:00 - 02 فروردين 1398
کد خبر: ۴۹۶۶۱۰
نقش زنان در عالم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. صلاح و فساد یک جامعه از صلاح و فساد زنان در آن جامعه سرچشمه می‌گیرد.
اتونشر عید3/ دامن زن، خاستگاه ارزش‌های والای انسانیگروه سیاسی ؛ کتاب «جایگاه حقوق و مسئولیت‌های زنان در دیدگاه رهبران جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به همت شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده آماده شده است.
 
بخشی از سخنان راهبردی آن دو رهبر فرزانه و حکیم در این خصوص است که به عنوان بخشی از مجموعه مکتوب دستاورد‌های چهل ساله نظام جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است.

بُرش‌هایی از کتاب «جایگاه حقوق و مسئولیت‌های زنان در دیدگاه رهبران جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)و رهبر معظم انقلاب» را  منتشر می‌کند.

دامن زن، خاستگاه ارزش‌های والای انسانی
 
امام خمینی (ره)
نقش زنان در عالم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. صلاح و فساد یک جامعه از صلاح و فساد زنان در آن جامعه سرچشمه می‌گیرد. زن، یکتا موجودی است که می‌تواند از دامن خود افرادی به جامعه تحویل دهد که از برکاتشان یک جامعه، بلکه جامعه‌ها به استقامت وارزش‌های والای انسانی کشیده شوند و می‌تواند به عکس آن باشد.

بعد انسانی و استعداد‌های الهی زن باید موردتوجه و تصمیم‌گیری‌ها باشد نه جذابیت‌های جسمانی و ظاهری او.

مقام معظم رهبری
زنان، بزرگترین کار‌های آفرینش را به طور طبیعی بر عهده دارند. کار‌های اساسی آفرینش، مانند تولید مثل وتربیت کودک دردست زنان است. پس مسئله زنان، مسئله مهمی است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *