رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور امروز مردم تودهنی بزرگ به آن‌هایی است که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد

10:53 - 22 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۳۰۶۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش،گفت: دشمنان آرزوی شوم خود مبنی بر آسیب رساندن به نظام اسلامی ما را به گور خواهند برد و نمایش باشکوه امروز مردم همین را نشان می‌دهد؛ حضور مردم تودهنی بزرگ به آن‌هایی است که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و به صراحت اعلام می‌کردند نخواهند گذاشت مردم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنند، اما امروز مردم ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی خود را گرامی داشتند؛ پیام چنین جشنی برای دشمنان این آب و خاک چیست؟ اظهار کرد: دشمنان آرزوی شوم خود مبنی بر آسیب رساندن به نظام اسلامی ما را به گور خواهند برد و نمایش باشکوه امروز مردم همین را نشان می‌دهد؛ حضور مردم تودهنی بزرگ به آن‌هایی است که نمی‌خواستند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.

وی ادامه داد: راهپیمایی امروز نقطه عطفی برای ورود به دهه پنجم انقلاب است و انشالله با قدرت و عزتمندی راه خود را تا نابودی دشمنان ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رژیم آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی ادعا دارند ایران باید از توان دفاعی که یکی از مولفه‌های آن «قدرت موشکی» است دست بردارد. به نظر شما این خواسته‌ها همان حرکت گام به گام برای استحاله کردن انقلاب اسلامی ایران نیست؟ اصولا چرا کشور‌هایی که خودشان انواع کلاهک هسته‌ای دارند باید ادعای نگران از توان موشکی ایران باشند، تصریح کرد: توان دفاعی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست و با تمام قدرت آن را حفظ خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *