رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سردار سده‌هی: توانایی ساخت انواع تجهیزات دفاعی را داریم

12:07 - 18 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۲۳۶۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح گفت: رشد و پیشرفت های مختلفی که به واسطه انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد، تفکرات غربی را در خصوص دین به چالش کشید.

سردار سده‌هی: توانایی ساخت انواع تجهیزات دفاعی را داریمگروه سیاسی ؛ سردار «عباس سده‌هی» در آیین رونمایی از کتب تبیین اندیشه‎های دفاعی فرماندهی معظم کل قوا که صبح امروز پنج‎شنبه در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب تجدید تفکر و اندیشه ناب اسلامی در جهان شد.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی دین به عنوان یک موتور متحرک ملت ها و حرکت دهنده به سوی پیشرفت در جهان شناخته نمی شد، چراکه در دنیای غرب معتقد بودند که بشر بدون دین سعادتمند تر است. انقلاب اسلامی دین را احیا کرد و همه فهمیدن دین ایجاد انگیزه می کند و سعادت بخش است و این موضوع تفکرات دنیای غرب را به چالش کشید.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نگاه و اندیشه دینی موجب شد نظام مردم سالار دینی و با محوریت ولایت فقیه شکل بگیرد. با محوریت ولایت فقیه جمهوری اسلامی به اقتدار و امنیت مثال زدنی دست یافته است.

وی جایگاه بالای ایران اسلامی در سطح جهان را مدیون حرکت در مسیر ولایت فقیه دانست و گفت: حاصل رویکرد نیروهای مسلح در تبعیت از ولایت فقیه موجب اقتدار و بازدارندگی شده و امروز ایران براساس آمار جهانی جایگاه ۲۳ جهان در تولید تجهیزات مختلف دفاعی را دارد و این پیشرفت با وجود تحریم های سنگین بوده است.

سردار سده‌هی ادامه داد: ایران قدرت اول موشکی منطقه است و بیش از ۴۰ نوع موشک میان برد و برد بلند دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت های دفاعی کشور در حوزه دیگر نیز بسیار قابل توجه بوده است، امروز توان ساخت زیر دریایی، ناو، جنگنده های پیشرفته مانند کوثر، بالگرد ، پرندهای بدونه سرنشین و تجهیزات زرهی را داریم و همه این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

در این مراسم حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سید محمد موسوی معاون عملیات ارتش و امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش و دیگر کارکنان این نیرو حضور دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *