فرماندهی نیروی دریایی سپاه: پایگاههای آمریکا جهنم را تجربه خواهند کرد
فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داد که حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
خبرگزاری میزان -
فرماندهی نیروی دریایی سپاه در صفحه مجازی خود نوشت: شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند، اما شلیکهای ما به متخلفان، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داده: حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *


