درخواست ۳۷۸ نفر از شهروندان در میز خدمت قضایی نماز جمعه شیراز بررسی شد
میز خدمت قضایی همزمان با هفته قوه قضاییه در محل برگزاری نماز جمعه شیراز برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این میز خدمت قضایی گفت: در هفته قوه قضاییه حضور در مجامع عمومی یکی از برنامههای اصلی در مجموعه قوه قضاییه استان بود که امروز نیز این برنامه با حضور ۴۰ نفر از مسئولان و مدیران قضایی و جمعی از کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد و به درخواستها و مسائل حقوقی و قضایی ۳۷۸ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آنان صادر شد.
حجتالاسلام والمسلمین سید صدراله رجایی نسب با بیان اینکه ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی در راستای تحقق عدالت و تکریم ارباب رجوع است، اظهار داشت: برگزاری میزهای خدمت در مناسبتهای مختلف، فرصت مناسبی برای شنیدن مطالبات مردم، بررسی دقیق مسائل و تسریع در روند رسیدگی به درخواستها فراهم میکند.
وی افزود: در این برنامه، مراجعان مسائل و مشکلات خود را در حوزههای مختلف قضایی، حقوقی و اجرایی مطرح کردند و مسئولان حاضر ضمن استماع درخواستها، راهنماییهای لازم را ارائه و دستورات مقتضی را برای پیگیری موضوعات صادر کردند.
وی حضور وکلای بسیجی و نمایندگان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کنار مسئولان قضایی را از نکات شاخص این میز خدمت برشمرد و گفت: ارائه مشاورههای حقوقی و قضایی از سوی وکلای بسیجی و همچنین راهنمایی و ارائه خدمات مرتبط با فرایندهای الکترونیک قضایی توسط نمایندگان دفاتر خدمات الکترونیک، موجب تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی و ارتقای کیفیت پاسخگویی به مراجعان شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس تأکید کرد: دستگاه قضایی استان با تداوم برگزاری میزهای خدمت و دیدارهای مردمی، در مسیر افزایش رضایتمندی عمومی، رفع مشکلات مراجعان و تحقق عدالت مردممحور با جدیت گام برخواهد داشت.
انتهای پیام/


