سید الحوثی: پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان امت را تبریک میگوییم
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود تاکید کرد: پیروزی بر دشمنان امت اسلامی را به جمهوری اسلامی ایران تبریک میگوییم این یک پیروزی مهم برای تمام محور جهاد و مقاومت در یکی از دورههای مقابله و رویارویی با دشمن است.
وی افزود: ما در هر دوره جدیدی از نبرد با برادران خود هماهنگ هستیم و در عمل به وظایف خود برای مقابله با هرگونه تشدید تنش در هریک از جبهههای نبرد و در راس آن غزه لحظهای درنگ نخواهیم کرد.
رهبر انصارالله یمن گفت: امت اسلامی در رویارویی با سردمداران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل، از ایمان و نور قرآن کریم و حضرت امام حسین (ع) برای مقابله با طغیانگری و استبداد آنها، نیرو و استمداد میگیرد و جانفشانی میکند.
وی افزود: اهداف شیطانی سردمداران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل و صهیونیسم و اقدامات آنها علیه مردم فلسطین و ملتهای اسلامی نشان میدهد که آنها شر مطلق برای همه جوامع بشری هستند.
الحوثی تصریح کرد: تنها راه رهایی و خلاص شدن از این باند شیطانی، مقابله با طغیان و سرکشی و استبداد آنها است و مسئولیت امت اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر و برقراری عدالت است.
سید الحوثی: ما در مقابل هرگونه تمرکز رژیم اسرائیل در خاک سومالیلند بیتفاوت نخواهیم ماند
رهبر انصارالله یمن ادامه داد: ما از نزدیک روند اوضاع در سومالیلند و اقدامات دشمن اسرائیلی را که با هدف سیطره بر خلیج عدن و باب المندب و تسلط بر دریای سرخ انجام میشود، زیر نظر داریم.
وی تاکید کرد: ما از کشورهای ساحلی دریای سرخ میخواهیم که در قبال فعالیتهای دشمن اسرائیلی موضع واحدی اتخاذ کنند و ما در مقابل هرگونه تمرکز رژیم اسرائیل در خاک سومالیلند بیتفاوت نخواهیم ماند. ما در هر زمانی مبادرت به هدف قرار دادن هرگونه تمرکز دشمن اسرائیلی در سومالیلند خواهیم کرد.
الحوثی افزود: ما از امت اسلامی میخواهیم که به کشور سومالی در مقابله با تجاوزگری رژیم اسرائیل که نقض حاکمیت این کشور و تهدیدی برای منطقه است، کمک کنند.
انتهای پیام/



