پزشکیان اسلامآباد را ترک کرد
رئیس جمهور کشورمان پس از دیدار و گفتوگو با مقامات پاکستان، اسلامآباد را ترک کرد.
خبرگزاری میزان -
رئیس جمهور پس از انجام سفری یک روزه به پاکستان و دیدار و گفتوگو با مقامات این کشور، اسلامآباد را ترک کرد.
مسعود پزشکیان در جریان سفر یک روزه به پاکستان، با فرمانده ارتش، رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور به صورت دوجانبه دیدار و گفتوگو کرد.
در جریان این سفر همچنین به رئیس جمهور دکترای افتخاری جراحی قلب از سوی دانشکده تخصص جراحی این کشور اعطا شد.
در این سفر وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی پزشکیان را همراهی میکردند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *


