رایزنی هیئت ایران با وزیر خارجه عمان در بدو ورود به مسقط/ تثبیت ترتیبات ایرانی در مدیریت تنگه هرمز محور گفتوگوها
رئیس هیئت مذاکرهکننده ایران و وزیر امور خارجه در سفر به عمان با همتای عمانی خود درباره تقویت روابط دوجانبه و تثبیت ترتیبات پیشنهادی ایران برای مدیریت تنگه هرمز رایزنی کردند.
خبرگزاری میزان -
محمدباقر قالیباف رییس هیئت مذاکره کننده کشورمان به همراه سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه دوشنبه اول تیرماه در بدو ورود به مسقط با بدر بوسعیدی وزیر امور خارجه عمان و هیئت همراه درباره همکاریهای دوجانبه و همچنین تثبیت ترتیبات ایرانی در مدیریت تنگه هرمز گفتوگو کردند.
هیئت مذاکره کننده "میناب ۱۶۸" پس از مذاکرات سوییس به مسقط پایتخت عمان سفر کرده و در بدو ورود به فرودگاه این شهر مورد استقبال بدر بوسعیدی قرار گرفت.
ارتقای همکاریهای دوجانبه و مذاکره درخصوص ترتیبات ایرانی مدیریت تنگه هرمز، محور نشستهای مسقط خواهد بود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *


