قالیباف تهران را به مقصد مسقط ترک کرد
رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان به منظور ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز، به عمان سفر کرد.
خبرگزاری میزان -
محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.
قالیباف در سفر به عمان با آقای "هیثم بن طارق" سلطان عمان دیدار و در خصوص ارتقای همکاریهای دوجانبه و نیز تشریک مساعی برای تثبیت ترتیبات ایرانی اداره تنگه هرمز گفتوگو خواهد کرد.
در این سفر سیدعباس عراقچی وزیرامورخارجه، رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان را همراهی میکند.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *


