تمامی خدمات بیمهای به بیمه شدگان بیوقفه ادامه دارد

به گزارش مرکز امور مشتریان و اطلاعرسانی سازمان بیمه سلامت ایران، این سازمان در اطلاعیهای با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در ارائه خدمات بیمهای به بیمه شدگان وجود ندارد تاکید کرد: کلیه خدمات بیمهای به بیمه شدگان و شرکای درمانی سازمان بیمه سلامت ایران در تمامی ساعات شبانه روز در سراسر کشور برقرار میباشد.
در این اطلاعیه اعلام شده است که سازمان بیمه سلامت ایران، به عنوان نهادی دولتی و درمان محور همواره در کنار مردم بوده و علاوه بر ارائه خدمات جاری به بیش از ۴۵ میلیون نفر به عنوان مشتریان سازمان، ارائه خدمات را به صورت مستمر برای عموم مردم پایدار نگاه داشته است.
طبق این اطلاعیه، با توجه به محدودیتهای اعمال شده و غیر فعال بودن موتورهای جستوجو، سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی به صورت مستقیم به آدرس csp.ihio.gov.ir و سامانه نسخه نویسی الکترونیک به آدرس eservices.ihio.gov.ir/nrx و یا جستوجو در موتورهای جستجوگر داخلی در دسترس است.
لازم به ذکر است تمامی سامانههای خدمات غیر حضوری سازمان به ویژه استعلام استحقاق درمان از طریق کد دستوری #۱*۱۶۶۶* تمدید اعتبار و بررسی نسخه الکترونیک از طریق سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی csp.ihio.gov.ir و نسخه نویسی الکترونیک eservices.ihio.gov.ir/nrx با پایداری کامل و بدون اختلال در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.
گفتنی است بیمه شدگان در صورت اعلام مراکز درمانی، مطب، آزمایشگاه، داروخانه و ... مبنی بر قطع بودن سامانههای سازمان میتوانند موضوع را به مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی این سازمان اعلام کرده و پاسخهای خود را از طریق کارشناسان ۱۶۶۶ دریافت کنند، درگاههای ارتباطی شامل تارنمای ihio.gov.ir, صندوق صوتی سامانه ۱۶۶۶ و درگاه پرتال خدمات غیر حضوری سازمان به آدرس myzrm.ihio.gov.ir میباشد که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواستهای غیر برخط مشتریان است.
انتهای پیام/