گفت‌وگو|

عضو هیئت رئیسه مجلس: رئیس جمهور آینده باید بتواند وحدت و انسجام ملی را حفظ کند

7:51 - 22 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۳۲۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس: رئیس جمهور آینده باید بتواند وحدت و انسجام ملی را حفظ کند
عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن اشاره به اینکه رئیس جمهور در شان ملت ایران باید همچون شهید آیت‌الله رئیسی اخلاق‌مدار باشد گفت: رئیس جمهور آینده باید بتواند وحدت و انسجام ملی را حفظ کند.

خبرگزاری میزان - انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

در همین رابطه روح الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید بتواند وحدت و انسجام ملی را حفظ کرده و به سمت حل مسائل معیشتی و اقتصادی که در حال حاضر دغدغه جدی کشور است حرکت کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: رئیس جمهور شهید با تلاش‌های شبانه‌روزی توانست رشد اقتصادی را در کشور ایجاد کند و آغازگر کاهش تورم باشد. رئیس جمهور آینده باید همین راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

وی با تاکید بر جلوگیری از بی‌اخلاقی و تخریب سایر نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: رئیس جمهور در شان ملت ایران باید همچون شهید آیت‌الله رئیسی اخلاق‌مدار باشد، ما به‌دنبال رئیس جمهوری با اخلاق و مردمی هستیم.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *