رجبی: امیدوارم فردا امتیاز کامل را بگیریم/ با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش پرسپولیس هستیم

14:49 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رجبی: امیدوارم فردا امتیاز کامل را بگیریم/ با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش پرسپولیس هستیم
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در سال‌های گذشته نیز تیم‌هایی که کمتر گل خورده داشتند شانس قهرمانی بیشتری داشتند و زمان برانکو و مجیدی این اتفاق رخ داد.

خبرگزاری میزان - حمیدرضا رجبی، مربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: بازی سختی داریم چرا که این تیم ساختار دفاعی و نظم تیمی خوبی دارد و این کار را برای ما سخت می‌کند. بچه‌های ما شرایط خوبی دارند و ریکاوری و تمرینات خوبی داشتند و امیدوارم امتیاز کامل را بگیریم و فوتبال زیبایی ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: امسال درباره ساختار دفاعی ما بحث زیادی شده و می‌گویند استقلال تیم دفاعی است؛ ما بهترین تیم از نظر دفاع تیمی هستیم، اما در فاز تهاجمی هم جزو سه تیم برتر هستیم و بعد از سپاهان و پرسپولیس در رده بعدی قرار داریم که نشان می‌دهد تیم ما تیمی تهاجمی نیز است.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در سال‌های گذشته نیز تیم‌هایی که کمتر گل خورده داشتند شانس قهرمانی بیشتری داشتند و زمان برانکو و مجیدی این اتفاق رخ داد. من فکر می‌کنم ما در بخش هجومی به تغییرات و برنامه‌های دیگر هم نیاز داشته باشیم و بتوانیم در آینده کیفیت بهتری ارائه بدهیم.

رجبی درباره اظهارنظر سرمربی گل‌گهر مبنی بر اینکه سرخابی‌ها درباره داوری صحبت نکنند تصریح کرد: این حواشی بود که در این چند روز به آن پرداخته شد و تنها راه نجات فوتبال ما VAR است تا بیاید و دیگر صحبتی نباشد. ما امیدمان به ساق بچه‌های خودمان است. تیم ما ۲۰ هفته در صدر بود و بازیکنان لیاقت خود را نشان دادند و ثابت کردند که همین الان هم قهرمان هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: ما در این دو هفته با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش پرسپولیس هستیم و امیدواریم که بتوانیم هر ۶ امتیاز دو بازی را بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *