گفت‌وگو|

مراغه‌چیان: استقلال به ۲ دلیل صدر را از دست داد/ باید در ۲ بازی آینده با برنامه‌تر باشیم

0:53 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۳۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مراغه‌چیان: استقلال به ۲ دلیل صدر را از دست داد/ باید در ۲ بازی آینده با برنامه‌تر باشیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام نباید جنگ صدر جدول را به مسائل حاشیه‌ای ربط دهد چون پرسپولیس خوب بود و نتیجه لازم را به دست آورد.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره توقف استقلال مقابل نساجی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شاگردان نکونام اسیر هیاهوی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس شدند و همین موضوع باعث شد که تمرکزشان را از دست بدهند و نتیجه خودشان را رها کنند. قابل پیش‌بینی بود که صدر جدول تغییر کند، اما از نظر من استقلال قهرمان می‌شود. 

وی ادامه داد: متأسفانه کار‌های تاکتیکی استقلال مقابل نساجی کیفیت خوبی نداشت به طوری که پاسکاری بین بازیکنان زیاد نبود و بازیساز‌ها عملاً توپی را برای مهاجمان ارسال نکردند. اینکه بگوییم استقلال خوب نبود کم لطفی کردیم چرا که از نظر من آبی‌پوشان در این بازی چند موقعیت خوب روی دروازه نساجی به وجود آوردند، اما بدشانسی باعث شد که آن‌ها نتوانند به گل برسند.

نکونام نباید جنگ صدر جدول را به مسائل حاشیه‌ای ربط دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان، تصریح کرد: بار‌ها در مصاحبه‌ها گفته‌ام که در این شرایط باید شوت از راه دور را در دستور کارشان قرار دهند، اما این موضوع را کم دیدیم. مهرداد محمدی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت، اما متأسفانه گردش توپ در زمین به نوعی انجام نشد که او صاحب موقعیت شود. بیشتر بازیکنان در این مسابقه عملکرد خوبی نداشتند. بلانکو و ماشاریپوف به خوبی در این مسابقه عمل نکردند و انتظارات زیادی از آن‌ها داشتیم. ابوالفضل جلالی بهترین پاسور استقلال نیز در این مسابقه عملاً غیر فعال شده بود. امیدوارم در بازی با گل‌گهر این مشکلات حل شود. 

مراغه‌چیان با بیان اینکه درباره داوری صحبت نمی‌کنم، عنوان کرد: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم و به نظر من آن‌ها کارشان را انجام می‌دهند، اما به اندازه کافی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند. نکونام نباید جنگ صدر جدول را به مسائل حاشیه‌ای ربط دهد چون پرسپولیس خوب بود و نتیجه لازم را به دست آورد. باید در ۲ بازی آینده تمام مشکلات را در تمرینات برطرف کنیم و ۶ امتیاز مهم بازی‌های بعد را به دست آوریم. از دست دادن صدر جدول و سرنوشت قهرمانی یک موضوع دردآور بود. 

تنها ضعف استقلال مقابل نساجی نداشتن تمرکز روی بازی بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره دیدار آینده استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست‌ونهم، خاطرنشان کرد: بازی مقابل گل‌گهر بسیار سخت و دشوار خواهد بود. باید نقاط ضعفمان را نسبت به بازی با نساجی برطرف کنیم. البته که تنها ضعف آبی‌پوشان در این مسابقه نداشتن تمرکز روی بازی بود. ۲ دلیل باعث از دست رفتن صدر برای استقلال بود. اولاً که مقابل نساجی با احتیاط بازی کردیم و بیشتر در قلب دفاع تمرکز داشتیم و دوم آنکه استرس حاکم بر بازیکنان باعث شد آن‌ها تمرکزشان را از دست بدهند. به نظرم همچنان امید به قهرمانی داریم و باز هم صدر جدول تغییر می‌کند و این بار استقلال قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *