رشته توییت کدخدایی درباره پیام مقام معظم رهبری به مجلس دوازدهم

13:28 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۴۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رشته توییت کدخدایی درباره پیام مقام معظم رهبری به مجلس دوازدهم
کدخدایی با نگارش یک رشته توییت، به تبیین راهبرد‌های سه‌گانه ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه پژوهشکده شورای نگهبان، کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در حساب توییتری خود نوشت:

رشته توییت کدخدایی درباره پیام مقام معظم رهبری به مجلس دوازدهم

سه‌گانه راهبرد شورای دوازدهم

پیام مقام معظم رهبری به مجلس دوازدهم دربرگیرنده سه رکن مهم شامل سلوک فردی، رویکرد جمعی و نگاه کلان به امور کشور بود. شاخص‌های سلوک فردی؛ آرامش‌بخش بودن، امید آفرینی و دعوت به همدلی است.

شاخص‌های جمعی؛ دربرگیرنده تلاش برای خروج قانون‌گذاری و نظارت از تلاطم، آشفتگی و رکود و نیز تعامل همدلانه با قوای دیگر و رفتار صحیح و صبورانه در درون قوه مقننه است؛ و بالاخره شاخص نگاه کلان؛ توجه به منافع ملی است که پیگیری امور باید از این رهگذر به انجام برسد.

اشاره به سوگند نمایندگان در روز اول مجلس حکایت از جایگاه خطیر آن در اصل ۶۷ قانون اساسی دارد که علاوه بر مسئولیت‌آور بودن در دنیا و آخرت، می‌تواند به مثابه نقشه راهی باشد در دوران نمایندگی و تعهد به آن تضمینی است برای تحقق راهبرد‌های سه‌گانه در دوره زودگذر چهار ساله مجلس دوازدهم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *