رئیس کل دادگستری اردبیل: منتخبان مردم در مجلس نگاهی فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی نسبت به مسائل کشور داشته باشند

10:50 - 07 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۴۰۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اردبیل: منتخبان مردم در مجلس نگاهی فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی نسبت به مسائل کشور داشته باشند
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار با منتخب مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه توأمان به مشکلات منطقه‌ای و ملی بدون در نظر گرفتن پیوست‌های جناحی و حزبی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در دیدار با نماینده جدید شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت خادم الرضا (ع)، شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ایشان، پیمودن و تداوم راه ایشان را موجب سربلندی، عزت و پیشرفت مملکت دانست.

وی با بیان برخی از هماهنگی‌های صورت گرفته با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره قبل با دستگاه قضایی اظهار کرد: در راستای تفاهم‌نامه منعقده مابین قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی، اقدامات خیلی خوبی در راستای رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های استانی صورت گرفت که امید است این روند استمرار داشته باشد.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این دیدار خواستار تشکیل جلسات هم‌اندیشی به صورت دوره‌ای و فصلی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان، استانداری و دستگاه قضایی استان به منظور بررسی وضیعت استان و رفع مشکلات مردم شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و رفع مشکلات مردم است، به نمایندگان استان توصیه کرد تا ضمن پرداختن به مشکلات حوزه انتخابیه خود، نگاه فرا منطقه‌ای و ملی فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی نسبت به مسائل کشور داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *