ادای احترام و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران

22:48 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۳۵۱
ادای احترام و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران
مراسم ادای احترام و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت با حضور پرشمار سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی و روسای دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران در محل وزارت خارجه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی و دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مقیم جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی، برای روح آن خادمان کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران آرامش و غفران الهی مسئلت کردند.

برخی از سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، در گفت‌وگو با محسن مرتضایی‌فر، مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه، ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و ابراز همدردی و همبستگی مقام‌های عالی و دولت و مردم خود، از خاطرات ملاقات‌ها و دیدار‌ها و گفت‌وگو‌های صمیمی خود با رئیس‌جمهور شهید و وزیر خارجه شهید به نیکی یاد کردند.

مراسم ادای احترام و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت با حضور پرشمار سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی و روسای دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران از صبح تا بعدازظهر روز یکشنبه در محل وزارت خارجه برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *