دومین دوره آموزش فیلم‌سازی «مدرسه تصویر» برگزار می‌شود

11:27 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۲۲۱
دومین دوره آموزش فیلم‌سازی «مدرسه تصویر» برگزار می‌شود
دومین دوره‌ آموزش‌های فیلم‌سازی «مدرسه تصویر» توسط موسسه تصویر شهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، دوره‌های جدید «مدرسه تصویر» شامل آموزش‌های تک‌رشته، فیلم‌سازی داستانی و مستند، کارگاه‌های تخصصی و اردو‌های آموزشی در زمینه عکاسی و سینماست که توسط استاد‌های باتجربه به هنرجویان منتقل می‌شود.

آموزش به علاقه‌مندان رشته‌های عمومی و تخصصی، در دو گروه مبتدی و حرفه‌ای، با هدف کشف و تربیت استعداد‌های هنری و فنی سینما و عکاسی اجرا می‌شود.

«عکاسی از مناظر شهری»، «عکاسی معماری»، «عکاسی مستند اجتماعی»، «عکاسی با موبایل»، «فیلم‌برداری با موبایل»، «تهیه و تولید»، «طراحی صحنه» و «فیلم‌نامه نویسی» عناوین برخی از کلاس‌های تک‌رشته است.

از دوره‌های فیلم‌سازی نیز می‌توان به «مستندسازی یک نفره» و «فیلم‌سازی با موبایل» و از کارگاه‌های سه روزه به «فیلم‌سازی شهری» و «شیوه‌های نوین فیلم‌سازی» اشاره کرد.

همچنین «مستندسازی شهری»، «فیلم‌نامه نویسی ژانر» و «عکاسی در شب» از عناوین دوره‌هایی است که در قالب اردو‌های آموزشی برگزار می‌شود.

برخی از آموزش‌ها در مدرسه تصویر با هدف اشتغال‌زایی، طی دوره.‌های کوتاه مدت اجرا شده و افراد مستعد در پروژه‌های سینمایی موسسه تصویرشهر مشغول به کار می‌شوند.
شرایط و نحوه نام‌نویسی از علاقمندان دوره.‌های آموزشی «مدرسه تصویر» به زودی اعلام و شروع کلاس‌ها از اواخر خردادماه خواهد بود.

نخستین دوره‌ی آموزشی «مدرسه تصویر» با شعار «سینما در سینما» خردادماه سال گذشته در پردیس سینما گالری ملت برگزار و به هنرجویان گواهینامه پایان دوره اعطا شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آموزش فیلم سازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *