فراخوان بخش «فیلمنامه ۱۳۵ ثانیه‌ای» پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر

11:43 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۴۶۰
فراخوان بخش «فیلمنامه ۱۳۵ ثانیه‌ای» پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر
دبیرخانه پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر فراخوان بخش رقابتی مسابقه فیلمنامه ۱۳۵ ثانیه‌ای را در چهار شاخه اصلی و ۱۴ زیر شاخه منتشر کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، مسابقه فیلمنامه‌نویسی کوتاه ۱۳۵ ثانیه‌ای به منظور بهره‌گیری از فیلمنامه‌های نو و ایده‌های راهبردی در جشنواره پنجم برگزار می‌شود؛ الگوی سوم، زن تمدن‌ساز، صفات بارز انسانی در فرهنگ ایرانی اسلامی، زنان ایثارگر و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای اندلسی کردن ایران، چهار شاخه اصلی این بخش بوده و برای هر شاخه تعدادی زیر شاخه راهبردی و مرتبط با موضوع در نظر گرفته شده است.

برپایه اعلام دبیرخانه جشنواره، سه فیلمنامه برگزیده جوایز نقدی و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت میکنند. همچنین ستاد آیه‌های ایثار و تلاش از تولید فیلمنامه‌های منتخب حمایت بعمل می‌آورد. متقاضیان میتوانند تا پایان روز جمعه ۲۵ خرداد ماه سالجاری نسبت به ارسال فیلمنامه‌های خود به آدرس ایمیل: filmname۱۳۵@gmail.com
اقدام کنند. نسخه کامل فراخوان بخش مسابقه فیلمنامه ۱۳۵ ثانیه‌ای نیز در سامانه رسمی بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش به آدرس: https://isartalash.ir/ موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و مطالعه کامل شرایط و مقررات این بخش نسبت به ثبت اثر خود اقدام کنند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوثر» توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، سازمان امور سینمایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تیر امسال با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *