رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: تراکم جمعیتی در محله کشتارگاه ارومیه، این محله را نیازمند تاسیس یک مجتمع قضایی کرده است

9:37 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۱۸۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: تراکم جمعیتی در محله کشتارگاه ارومیه، این محله را نیازمند تاسیس یک مجتمع قضایی کرده است
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به لزوم تاسیس یک مجتمع قضایی در محله کشتارگاه گفت: اگر یک مجتمع قضایی در محله کشتارگاه ارومیه تاسیس شود، دسترسی مراجعان به دادگستری راحت‌تر می‌شود.

خبرگزاری میزان - جلسه ستاد بازآفرینی شهری برای بررسی مشکلات بافت‌های فرسوده و پرجمعیت محله کشتارگاه ارومیه با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جلسه عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: طبق قانون، تعیین تکلیف بافت‌های فرسوده شهری با در نظر گرفتن ملاحظات قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های قانونی و امتیازات مقرر در قانون شهروندان مطلع شوند و اطلاع‌رسانی لازم و کافی صورت گیرد که با استقبال شهروندان همراه خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به تراکم سنگین جمعیتی در محله کشتارگاه ارومیه، نیاز به تاسیس یک مجتمع قضایی در این نقطه از شهر وجود دارد که می‌تواند در کاهش بار ترافیکی موثر باشد و دسترسی مراجعان دادگستری نیز راحت‌تر می‌شود.

پس از ارائه پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی و حاضرین از این طرح استقبال و مقرر شد پس از بررسی موارد لازم امکانات مورد نیاز از جمله فضای اداری در اختیار دستگاه قضایی استان قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *