دادستان مرکز استان آذربایجان غربی به درخواست‌های ۱۵۳ مددجوی زندان ارومیه رسیدگی کرد

10:03 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۸۹۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان آذربایجان غربی به درخواست‌های ۱۵۳ مددجوی زندان ارومیه رسیدگی کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی به همراه معاونان خود از اندرزگاه محکومین مواد مخدر زندان ارومیه بازدید و به در خواست‌های ۱۵۳ نفر از مددجویان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی ، فتحی مدیرکل زندان‌ها استان به همراه شش نفر از معاونت‌های دادسرای عمومی و انقلاب در عصر روز تعطیل سوم خرداد ماه از زندان ارومیه بازدید و با زندانیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

این دیدار ۴ ساعته که با هدف رسیدگی به درخواست محکومین مواد مخدر در داخل حسینیه بند زندانیان برگزار شد دادستان همراه معاونین به صورت میدانی به درخواست ۱۵۳ زندانی رسیدگی کرد همچنین دستور برگزاری جلسه ویژه ارائه تسهیلات و ارفاقات قانونی برای این تعداد از زندانیان از سوی دادستان مرکز استان صادر شد.

رسیدگی به درخواست طرح در کمسیون عفو و بخشودگی محکومین حبس‌های طولانی همچنین امورات درمانی، مرخصی زندانیان بیمار، مددجویان واجد الشرایط اشتغال و مراقبت الکترونیک در عصر روز پرکار تعطیل زندان ارومیه با همکاری معاونین دادستان صورت گرفت؛ تقسیط جرایم نقدی، پرداخت بخشی از سوی خانواده و انجمن‌های حمایت زندانیان ویژه مددجویان نیازمند و بیمار دستورات دادستان مرکز استان در دیدار و گفت‌وگوی چهار ساعته بود.

در این دیدار مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی با محکومین مواد مخدر اتباع کشور‌های بیگانه صحبت و ضمن قول مساعد برای بهره مندی از رافت جمهوری اسلامی و طرح در کمیسیون عفو مقرر شد طبق تفاهم نامه‌های بین اللملی در اولین برنامه استرداد مجرمین مددجویان متقاضی با کشور‌های مود نظر مبادله شوند.

شورای طبقه بندی ویژه جرایم مواد مخدر با هدف رسیدگی و صدور دستورات قانونی برای ۱۵۳ زندانی متقاضی روز شنبه ۵ خرداد ماه در اولین فرصت اداری با حضور اعضای شورای طبقه بندی ویژه استان به جهت بهره مندی از تسهیلات و ارفاقات قانونی به دستور دادستان مجیدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *