حسن‌خانی: فیلیپین از مدعیان قهرمانی است

18:01 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۱۳۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
حسن‌خانی: فیلیپین از مدعیان قهرمانی است
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: نتوانستیم طبق خواسته‌های کادرفنی و آنالیز عمل کنیم. البته فیلیپین میزبان این رقابت‌هاست و سالن برگزاری مسابقه پر از تماشاگر بود.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا از چهارشنبه دوم خرداد در فیلیپین آغاز شده است و تیم ملی والیبال زنان ایران عصر امروز (شنبه پنجم خرداد) در سومین دیدار خود در این تورنمنت برابر فیلیپین قرار گرفت و سه بر صفر مغلوب شد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی زنان ایران پس از این دیدار، گفت: به کادرفنی و بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم. امروز نتوانستیم طبق خواسته‌های کادرفنی و آنالیز عمل کنیم. البته فیلیپین میزبان این رقابت‌هاست و سالن برگزاری مسابقه پر از تماشاگر بود. فیلیپین برای قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته درحالیکه تیم ایران از بازیکنان جوان تشکیل شده است.

شقایق حسن‌خانی در خصوص دیدار با استرالیا، گفت: رقابت با همه تیم‌ها سخت است، اما تلاش می‌کنیم تا با آنالیزی که کادرفنی ارائه می‌دهد، خواسته‌های آن‌ها را در زمین پیاده کنیم و در دیدار فردا مقابل استرالیا به برتری برسیم.

وی درخصوص پیش بینی قهرمان رقابت‌های چلنج‌کاپ زنان، گفت: فکر می‌کنم فیلیپین و ویتنام به فینال این رقابت‌ها خواهند رسید، زیرا از مدعیان قهرمانی هستند.

تیم ملی والیبال زنان ایران فردا ساعت ۱۱:۳۰ در چهارمین و آخرین دیدار از مرحله مقدماتی به مصاف استرالیا می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *