نخستین پیروزی زنان ایران در چلنج کاپ آسیا ۲۰۲۴/ چین‌تایپه مغلوب شد

10:11 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۱۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
نخستین پیروزی زنان ایران در چلنج کاپ آسیا ۲۰۲۴/ چین‌تایپه مغلوب شد
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های چلنج کاپ آسیا سه بر یک برابر چین تایپه به پیروزی رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان از چهارشنبه دوم خرداد در فیلیپین آغاز شد و تیم ملی والیبال زنان ایران در سومین روز این تورنمنت و دومین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر چین‌تایپه قرار گرفت و سه بر یک به پیروزی رسید.

شاگردان جوان پدیده بلوری زاده ست اول را با وجود ارائه بازی خوب ۲۴ بر ۲۶ واگذار کردند، اما بازی در ست‌های دوم، سوم و چهارم با درخشش تمام بازیکنان ایران ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۸ بر ۲۶ به اتمام رسید تا از این دیدار ایران سه امتیاز کسب کند.‌ای دی یوس اخمدوف از قزاقستان و هانگ ژی یونگ از هنگ کنگ داوران این مسابقه بودند و تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب آیتک سلامت (کاپیتان)، درسا فلاح، الهه پورصالح، ریحانه کریمی، زهرا کریمی و شقایق حسن‌خانی شروع کرد. محدثه مشتاقی و نگار هاشمی هم لیبرو‌های ایران بودند.

درسا فلاح پاسور تیم ملی در لحظاتی از مسابقه از ناحیه کمر احساس درد می‌کرد و دقایقی بیرون رفت، اما دوباره به میدان برگشت.

تیم ملی والیبال زنان ایران فردا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف فیلیپین میزبان می‌رود.

پدیده بلوری زاده به عنوان سرمربی، اکرم قهرمانی و مریم مطلبی (مربیان)، سارا کیانی‌فر (فیزیوتراپ)، نازنین کمالوند (ماساژور)، راضیه دوستی (آنالیزور) و مژگان حسن‌زاده به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *