گفت‌وگو|

درخشان: نیمه اول دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان دردآور بود/ همه می‌دانند چه تیمی لایق قهرمانی است

0:59 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۱۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درخشان: نیمه اول دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان دردآور بود/ همه می‌دانند چه تیمی لایق قهرمانی است
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسابقه با استقلال خوزستان بازی بسیار جذابی بود به طوری که در پایان اشک مرا درآورد؛ این تیم شایسته قهرمانی است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: یکی از دراماتیک‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر را شاهد بودیم. صادقانه بگویم برای این مسابقه اشک شوق ریختم. هواداران بزرگ‌ترین شوک به سرخ‌پوشان برای این کامبک بودند.

وی ادامه داد: دیدن نیمه اول این مسابقه برای من بسیار دردآور بود چرا که خوشبین‌ترین هوادار استقلال خوزستان هم فکرش را نمی‌کرد در آزادی مقابل مدعی قهرمانی ۳ گل به ثمر برسانند. دلیل این فروپاشی تنها نداشتن تمرکز مدافعان پرسپولیس بود. روی گل اول خط دفاع پرسپولیس به سادگی یکدیگر را گم کردند و مهاجم آبی‌ها با نفوذ به موقع توانست دروازه بیرانوند را باز کند. روی گل دوم و سوم هم به همین صورت مدافعان کم کاری کردند. 

*کنعانی‌زادگان و اسماعیلی‌فر نقش سوپرمن را بازی کردند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد بازیکنان در این مسابقه، گفت: کنعانی‌زادگان و اسماعیلی‌فر همان بازیکنانی بودند که با اشتباهاتشان شرایط سرخپوشان را به مرز فروپاشی رساندند، اما در نیمه دوم نقش سوپرمن پرسپولیس را بازی کردند. اخراج بازیکن خارجی اهوازی‌ها نقش زیادی در کامبک سرخ‌پوشان داشت چرا که پس از اخراج وی ورق به سمت شاگردان اوسمار برگشت.

وی در ادامه تصریح کرد: شانس کامبک در چنین شرایط و با این اختلاف برای هر تیمی غیرممکن است، اما با مشاهده اراده سرخپوشان مو به تنم سیخ شد. در این شرایط مشخص می‌شود که چه تیمی شایسته قهرمانی است و به نظر من تمامی فوتبالدوستان اکنون می‌دانند که قهرمانی این فصل برازنده چه تیمی است.

*جای توهین به زمین و زمان روی تاکتیک تیمشان کار کنند

درخشان با بیان اینکه داوری‌ها کاملاً سالم بوده و حق تیمی در این هفته پایمال نشد، عنوان کرد: از نظر من داوران در این هفته عملکرد خوبی داشتند و با توجه به حساسیت لیگ آن‌ها به خوبی سوت زدند و با دل و جان بازی را قضاوت کردند. باید به داوران لیگ بهای بیشتری داده شود و آن‌ها را از نظر مالی حمایت کنند. برخی تیم‌ها به جای اینکه به زمین و زمان توهین کنند بهتر است که روی تاکتیک تیمشان کار کنند چرا که مشکل دقیقاً از همانجاست. 

وی در ادامه درباره دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، متذکر شد: عیسی آل‌کثیر میل شدیدی به گلزنی دارد و به نظرم زوج بسیار خطرناک و زهرداری را با اورونوف تشکیل داده‌اند. بازیسازی در نیمه دوم خیلی خوب انجام شد و مهاجمان به خوبی تغذیه شدند. اولین بار بود که روحیه پیروزی را تا این حد در وجود بازیکنان حس کردم. امید عالیشاه در این مسابقه نمره قبولی گرفت و بازیگردانی فوق‌العاده‌ای را انجام داد. این بازی باید در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.

*جنگ برای قهرمانی هنوز ادامه دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار آینده سرخ‌پوشان با شمس‌آذر در قزوین با بیان اینکه تقابل اوسمار و دقیقی می‌تواند جذاب باشد، خاطرنشان کرد: باید مراقب شمس آذر باشیم، زیرا آن‌ها با مربی جوانشان به شدت میل به گلزنی دارند. شمس آذر بعد از استقلال خوزستان بزرگ‌ترین چالشی است که از مدت‌ها قبل به آن اشاره کردم و گفتم که باید مراقب این تیم باشند. شاگردان دقیقی جایگاه خوبی در جدول دارند. ۶ امتیاز تا پایان لیگ باقی مانده است و به نظرم هنوز جنگ برای قهرمانی ادامه دارد. امیدوارم هواداران همچنان یار دوازدهم تیم باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *