رئیس کل دادگستری ایلام: تحقق شعار سال نیازمند کار جهادی و تلاش مضاعف است

14:06 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۰۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری ایلام: تحقق شعار سال نیازمند کار جهادی و تلاش مضاعف است
رئیس کل دادگستری استان ایلام کار جهادی و تلاش مضاعف را لازمه تحقق شعار سال برشمرد و گفت: بخش مهمی از تحقق این شعار به دستگاه قضایی مربوط می‌شود که با محوریت سند تحول و تعالی قوه قضاییه در حال پیگیری است.

خبرگزاری میزان- دومین جلسه شورای قضایی استان ایلام در سال جاری به ریاست عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان با محوریت پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان ایلام در سال ۱۴۰۰ و تشکیل ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان در محل سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری ایلام برگزار شد.

عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه اظهار کرد: شعار سال جاری تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با کار جهادی و تلاش مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم محقق شده و بخش مهمی از این امر به دستگاه قضایی مربوط می‌شود که با محوریت سند تحول و تعالی قضایی به طور هماهنگ در حال پیگیری است.

وی افزود: دستگاه قضایی استان توانست در سال گذشته از حیث تکریم ارباب رجوع رتبه اول کشوری را کسب کند و همچنین کمترین موجودی پرونده را داشته باشد که برای حفظ این جایگاه‌ها و رسیدن به جایگاه‌های بالاتر نیاز به پیگیری و تلاش مضاعف داریم.

علی محمدی گفت: تمام حوزه‌ها اعم از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، دادگاه‌های عمومی و انقلاب، دادسرا‌های عمومی و انقلاب استان و تمامی سازمان‌های تابعه قوه قضاییه باید در اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ پیگیری و توجه ویژه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به نزدیک بودن هفته قوه قضاییه به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ارسالی، ستاد گرامیداشت هفته قوه قضاییه تشکیل و تقسیم کار صورت گیرد تا بتوانیم اقدامات دستگاه قضایی استان را از طریق رسانه ملی و فضای مجازی برای مردم ارائه و تبیین کنیم.

وی ادامه داد: در هفته قوه قضاییه بازدید مقامات قضایی استان از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها، حضور فعال صلح‌یاران در مساجد و بازدید از واحد‌های تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *