مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به درخواست ۷۰۰ نفر از مراجعین رسیدگی کردند

8:48 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان به درخواست ۷۰۰ نفر از مراجعین رسیدگی کردند
مسئولان قضایی دادگستری خوزستان در میز خدمت به درخواست ۷۰۰ نفر از مراجعین رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- در میز خدمت مسئولان قضایی دادگستری خوزستان که روز جمعه چهارم خردادماه در دزفول برگزار شد، به درخواست ۷۰۰ نفر از مراجعین از جمله شکات دو پرونده کثیرالشاکی رسیدگی شد.

این میز خدمت در راستای برنامه‌های سند تحول و تعالی قوه قضاییه و تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی ارتباط وثیق و بلاواسطه با مردم و شنیدن مطالبات و درخواست‌های آنان، همزمان با روز مقاومت و پایداری «روز دزفول»، با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان و معاونین قضایی وی، رئیس توسعه حل اختلاف استان، همچنین رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از قضات دزفول در سالن مهدویت مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این میز خدمت به نمایندگان و متقاضیان دو پرونده کثیرالشاکی و سایر مراجعین که درخواست‌هایی راجع به عفو و بخشودگی، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری و همچنین سرعت در رسیدگی به پرونده‌های خود داشتند، بررسی لازم انجام و دستورات مقتضی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در حاشیه این برنامه، گفت: مردم استان دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند و امروز این وظیفه مسئولان است که با خدمت‌رسانی به تکلیف خود در برابر این مردم عمل کنند.

علی دهقانی با تاکید بر دستورات و منویات رئیس دستگاه قضایی برای برگزاری ملاقات‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف، را از اولویت‌های دستگاه قضایی دانست و گفت: دیدار‌های مردمی فرصتی است که می‌توان از نزدیک صحبت‌ها، درخواست‌ها و مطالبات آن‌ها را شنید و پیگیری کرد.

وی گفت: گاهی تردد به مرکز استان برای مردم میسر نیست و این میز خدمت‌ها که در مناسبات مختلف شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، می‌تواند خدمت‌رسانی را تسهیل کند، اظهار کرد: در این دیدار مسائل و مشکلات و درخواست شکات دو پرونده کثیرالشاکی از جمله موسسه گلباران و هلدینگ خانواده من استماع و دستورات مقتضی جهت رسیدگی با اولویت اقدامات لازم برای تأمین و تضمین پرداخت مطالبات سپرده گذاران در فرایند رسیدگی و انجام تحقیقات با سرعت و دقت به دادستان شهرستان و مقامات قضایی رسیدگی کننده صادر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *