تارتار: تا روزی که هوادار بخواهد اولویتم ملوان است/ اشتباهات داوری بیشتر گریبان ما را گرفته

23:13 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تارتار: تا روزی که هوادار بخواهد اولویتم ملوان است/ اشتباهات داوری بیشتر گریبان ما را گرفته
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تا روزی که این هوادار مارا بخواهد و امکانات باشد اولویتم ملوان است و شاید شرایط جوری باشد، هوادار صبرش و تحملش تمام خواهد شد و من دوست ندارم آن روز را ببینیم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، پس از شکست ملوان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: من آمدم فقط برای عذرخواهی از هواداران و تشکر از هواداران که خیلی زحمت کشیدند و از بازیکنان تشکر می‌کنم که تمام توانشان را گذاشتند و زحمتشان را کشیدند و امروز ما بازی را باختیم و مقصر باخت من هستم و به تیم خوب مس رفسنجان تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به اتفاقات بازی گفت: اتفاقات بازی می‌توانست عوض شود و اگر موقعیت ایده‌آلی که در نیمه اول داشتیم به گل می‌نشست و همه چیز تغییر می‌کرد و شاید ما می‌توانستیم روی ضد حملات صاحب موقعیت‌های دیگری شویم، همانطور که می‌رفسنجان در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار خوبی را به دست آورد و ما هم خوش شانس بودیم و هم دروازه‌بانمان خوب عمل کرد و به هر حال ما در حال تلاش و جنگ هستیم، ولی روز ما نیست فقط باید شرمنده هواداران مان باشیم و یک بار دیگر از آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم.

تارتار در پاسخ به خبرنگاری که گفت صحنه پنالتی آشکار بود و داور پنالتی اعلام نکرد گفت: نمی‌دانم این که وی‌ای آر به کشور ما نمی‌آید متوجه نمی‌شوم، چون ما کشور ضعیفی نیستم از نظر مالی و غنی هستیم و اینکه وی‌ ای آر نمی‌آید برایم عجیب است و اشتباهات داوری بیشتر گریبان ما را گرفته است و همه داوران می‌گویند این تیم از سهمیه دور شده و ما را تیم خنثی می‌بینند و نمی‌گویند که یک شهر و یک استان در حال تلاش هستند، ولی متاسفانه این هفته‌ها از داوری راضی نیستم.

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران که روزی‌های خوبی را با شما سپری کردیم، ولی برخی بازیکنان صد خودشان را برای ملوان نمی‌گذارند گفت: ما امروز پنج شش محروم و مصدوم داشتیم و بچه‌ها هم تلاش شان را کردند و من واقعا کنار زمین می‌دیدم و ما بازیکن از آکادمی چند بازیکن در زمین داشتیم و دست آورد این بازی بها دادن به این بچه‌ها و ما هم سعی می‌کنیم بازیکنانی که صد شان را می‌گذارند بازی می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: الان رختکن ما حال و هوای خیلی بدی داشت و همه ناراحت بودند و از هواداران عذرخواهی میکنم و اگر بد و بیراهی می‌خواهند بگویند به من بگویند. محمد عمری و حسین صادقی و فرعباسی و مجید عیدی هم به این شکل با درد بازی می‌کنند و اصلا شرایط بازی نداشت و به خاطر هواداران صدشان را می‌گذارند واقعاً یک روز‌هایی نمی‌شود.

وی در پاسخ که با توجه به صحبت‌های برخی از هواداران به دلیل کم کاری آیا از سوی باشگاه خواسته شده تا ملوان سهمیه نگیرد تا به حال و روز نساجی دچار نشود گفت: به هیچ وجه و ما همه به خاطر اعتبار مان و به خاطر شخصیت مان و کارنامه‌ای که از ما به جا می‌ماند و هنوز دو بازی باقی مانده و فرصت داریم با خاطره‌ای خوب لیگ را به پایان برسانیم.

تارتار با اشاره به اینکه اولویت اول من ملوان است گفت: تا روزی که این هوادار مارا بخواهد و امکانات فراهم باشد اولویت اول من ملوان است و شاید شرایط جوری باشد که من را نخواهد و بلآخره یک روزی خواهد آمد هوادار صبرش و تحملش تمام خواهد شد و من دوست ندارم آن روز را ببینیم و از همه بازیکنان و کادر فنی میخواهم بجنگند و واقعاً خاطره خیلی خوشی از این شهر دارم و‌دوست ندارم خراب شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *