ویسی: وقت نداریم خوشحالی کنیم/ هفته آینده، جشن ماندن در لیگ را می‌گیریم

22:37 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ویسی: وقت نداریم خوشحالی کنیم/ هفته آینده، جشن ماندن در لیگ را می‌گیریم
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: من، کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و شما با تمام وجود کنار هم هستیم تا ۳ امتیاز بعدی را بگیریم که شاید جشن بگیریم. ماندن ما یک جشن است.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی پس از پیروزی فولاد مقابل ذوب آهن اظهار داشت: من، کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و شما با تمام وجود کنار هم هستیم تا ۳ امتیاز بعدی را بگیریم که شاید جشن بگیریم. ماندن ما یک جشن است. ان‌شاءالله با همت همه این اتفاق رخ بدهد تا این مرهم یک درد باشد. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم. فوق‌العاده و جانانه بازی کردیم.

وی درباره تضاد منافع تیم‌های خوزستانی برای بقا گفت: ما تمام سعی‌مان این است که ۲ تیم از خوزستان بماند. مطمئناً این اتفاق می‌افتد. مردم جدول را نگاه می‌کنند، ولی بگویم که اوضاع فولاد از بقیه بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ما در بازی مستقیم، پیکان، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان را بردیم. ما از این حیث جلوتریم. مطمئناً جایگاه ما بهتر می‌شود، ولی ۲ بازی دیگر باقی مانده و این برد به ما کمک می‌کند که هواداران خوزستان یک ذره خوشحال شوند.

ویسی خاطرنشان کرد: ما امشب ریکاوری می‌کنیم و می‌رویم برای بازی سه‌شنبه. وقت نداریم که خوشحالی کنیم. ما به مجموعه خودمان فکر می‌کنیم و می‌خواهیم اتفاق خوبی را برای خودمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *