پورموسوی: داور سخت‌گیرانه بازیکن ما را اخراج کرد/ فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

22:28 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پورموسوی: داور سخت‌گیرانه بازیکن ما را اخراج کرد/ فوتبال روی بدش را به ما نشان داد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور سخت‌گیرانه بازیکن ما را اخراج کرد و در بازی مقابل پرسپولیس فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

خبرگزاری میزان - سیروس پورموسوی پس از شکست ۴ بر ۳ تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم. به بازیکنان جوان خودم هسته نباشید می‌گویم. متاسفانه مثل بازی‌های قبل فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. در نیمه اول مسلط و قوی ظاهر شدیم و به تیم بین‌المللی پرسپولیس در آزادی ۳ گل زدیم، اما بعد از اینکه بازیکن ما اخراج شد و ۳ تعویض اجباری کردیم شیرازه تیم‌مان بهم ریخت.

وی ادامه داد: روی اخراج بازیکن و پنالتی علیه ما، داور سخت‌گیرانه برخورد کرد. برخورد انجام شد، اما در صحنه‌های مشابه داور به بازیکن حریف تذکر هم نداد. همه کسانی که در ورزشگاه بودند از این نوع فوتبال تهاجمی لذت بردند. قبل از بازی هم قول داده بودم که تیم‌مان شجاعانه بازی می‌کند و فقط متاسفانه تعویض‌های اجباری کارمان را سخت کرد. به آینده امیدوار هستیم؛ هرچند کارمان سخت شد. ۲ بازی دیگر داریم و امیدوارم با کسب نتایج مناسب در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درمورد اخراج بازیکنش، خاطرنشان کرد: من به صحنه نزدیک بودم. بازیکن ما سُر خورد و تعادل خود را از دست داد و به قصد زدن مچ پای بازیکن نرفت، اما فاصله داور زیاد بود. اعتقاد دارم که برخورد طوری نبود که در این بازی بزرگ که زمین هم لغزنده بود بازیکن ما شود.

پورموسوی درخصوص عملکرد تیمش در نیمه دوم، خاطرنشان کرد: سه بار بازیکنان ما در نیمه دوم زمین خوردند که هر سه بازیکن تعویض شدند. اگر قرار بود وقت‌کشی کنیم در نیمه اول هم این کار را می‌کردیم. در طول بازی هیچ مورد دیگری رخ نداد که بازیکن ما روی زمین بیافتد و وقت‌کُشی کند. در صحنه اولی که در نیمه اول روی دروازه‌بان ما خطا شد توقع داشتیم داور سخت‌گیرانه رفتار کرده و بازیکن حریف را اخراج کند، چون اصلاً توپ برای بازیکن حریف نبود.

وی ادامه داد: داور بازی از داوران خوب ایران است، اما به نظرم کمی سخت‌گیرانه با ما رفتار کرد. بعد از اینکه سه گل در نیمه اول زدیم فشار و توهین‌های زیادی به داور شد و شاید این موضوع کمی این سخت‌گیری به دلیل جو ورزشگاه بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص تاثیر حضور هواداران روی این نتیجه، عنوان کرد: قطعاً تیمی که ۳ بر صفر عقب می‌افتد را فقط هواداران می‌توانند به بازی برگردانند. ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق کردند. در جواب دوستی که پرسید ما دنبال وقت‌کشی بودیم باید بگویم روی نتیجه ۳ بر ۳ ما به دنبال زدن گل چهارم بودیم و فرصتش را هم داشتیم، اما همان توپ برگشت و وارد دروازه خودمان شد.

پورموسوی درمورد شرایط خجالت‌آور ۳ نماینده فوتبال خوزستان در لیگ امسال، اظهار داشت: ما به هواداران قول داده بودیم که بعد از مسابقات با پیشکسوتان صحبت کنیم. جایی برای فوتبال خوزستان خجالت‌آور است که موجی از مدیران، مربیان و بازیکنان غیربومی وارد فوتبال خوزستان شدند. فاجعه‌تر این است که ما یک زمین تمرین در خوزستان نداریم. قطعاً یکی از سه تیم خوزستانی سقوط خواهد کرد که امیدوارم بعد از این اتفاق همه مدیران جمع شده و چاره‌اندیشی کنند. اگر تیم ما با این فوتبال حذف شود باید بگویم که تمام توان خود را گذاشته‌ایم و باید به فکر موارد دیگر باشیم.

وی افزود: بار‌ها گفته‌ایم که زمین تمرینی نداریم. باید در این خصوص صحبت شود. در این سال‌ها به فکر این موضوعات نبودیم و پشت این امر که خوزستان مهد فوتبال است مخفی شده‌ایم. حرف‌هایی که می‌زنم ربطی به این بازی ندارد و انشالله به موقع صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه امروز تیمش یک فوتبال خاص را به نمایش گذاشت، عنوان کرد: ما در نیم فصل دوم امتیاز‌های خوبی کسب کردیم. قبل از این بازی هشتم یا نهم بودیم. اشتباهات داوری در نیم فصل اول به ما ضربه زد. جایی باختیم که در نیم فصل اول نتوانستیم بیشتر از ۸ امتیاز کسب کنیم. تیمی که هفته گذشته در خانه‌اش ۴ گل بخورد و امروز برگردد حاصل تلاش همه همکاران و شجاعت بازیکنان بوده است که به همه خسته نباشید می‌گویم.

پورموسوی خاطرنشان کرد: از مدیرعامل محترم گروه ملی هم تشکر می‌کنم که به تازگی به جمع ما اضافه شده است. از نزدیک با بازیکنان صحبت کرد و تلاش کرد که بچه‌ها با خیال آسوده بازی کنند. فشاری به بازیکنان وارد نشد و نمایش امروز به این دلیل بود که افرادی کنار ما هستند که می‌توانیم به آن‌ها تکیه کنیم. ما تنها نبودیم و هواداران ما را حمایت کردند. همه در کنار ما بودند، غیر از آن‌ها که باید حضور پیدا می‌کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *