درویش: بُردیم، اما گل‌های بدی خوردیم/ تا ۲ بازی بعدی را نبریم قهرمان نیستیم

22:22 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
درویش: بُردیم، اما گل‌های بدی خوردیم/ تا ۲ بازی بعدی را نبریم قهرمان نیستیم
مدیرعامل پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان نشان دادند می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر بدهند.

خبرگزاری میزان - رضا درویش پس از برتری ۴ بر ۳ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: این بازی نشان داد بازیکنان بزرگ ما می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر بدهند. خدا را شکر پیروزی محقق شد و مبارک هواداران باشد.

وی درمورد اینکه پس از پایان نیمه اول تصور می‌کرد پرسپولیس برنده بازی شود، گفت: می‌دانستم بچه‌ها توانش را دارند. قابل پیش‌بینی نبود که ۳ گل بخوریم و نباید هم این اتفاق می‌افتاد، اما بازیکنان ما شایستگی زیاد خود را نشان دادند. خدا را شکر از تعصب پرسپولیسی خود بهره بردند و توانستند برنده شوند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه با توجه به صدرنشین شدن این تیم آیا تصور می‌کند سرخ‌پوشان بتوانند به قهرمانی برسند، توضیح داد: قبل از بازی گفتم ۳ فینال داریم. هفته بیست و دوم هم گفتم ۹-۸ فینال داریم و اگر بازی‌های خود را ببریم، قهرمان می‌شویم. قبل از بازی امروز هم گفتم اگر در دیدار‌های خود برنده شویم، قهرمان خواهیم شد و ان‌شا‌ءالله با کمک خدا این قهرمانی محقق می‌شود.

درویش درباره به درگیری بین هواداران تصریح کرد: ما متأسفانه گل‌های بدی خوردیم و برخی از هواداران هم آستانه تحمل‌شان پایین بود، ولی بچه‌ها آنچه که استحقاقش را داشتند، کسب کردند. مهم برد بازی بود که برای ما محقق شد و نوش جان هواداران باشد، ان‌شاءالله که بتوانیم دو بازی بعد را هم ببریم و قهرمان شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد توقع هواداران برای تقویت تیم به ویژه در خط گفت: بله، توقع به‌جایی است، ما هم از سرمربی تیم خواستیم که چند بازیکن که شایسته پرسپولیس باشند را معرفی کنند و بازیکنی که بتواند به بخش هجومی تیم کمک کنند حتما جذب کنیم، ضمن اینکه امروز دیدید که عیسی آل کثیر چه بازی خوبی انجام داد و بازیکنان دیگر هم شایسته بودند. گاهی اوقات پیش می‌آید که خط دفاعی آسیب‌پذیر باشد، اما ان‌شاءالله تیم را تقویت می‌کنیم تا در آینده و با وجود تیم‌های بزرگ عربی هم به قهرمانی آسیا برسیم. ما زمانی که دو بازی بعدی‌مان را هم بردیم می‌توانیم بگوییم قهرمان هستیم.

وی ادامه داد: جا دارد که یک تسلیت به ملت ایران بگویم، سرداران خلبان را در چند روز گذشته کمتر نام‌شان برده شد. وقتی از رئیس جمهور صحبت می‌کنیم بهترین‌کارشان را واگذاری دو باشگاه مطرح می‌کنیم و دیپلماسی وزیر خارجه مشهود بود، اما کسی از زحمات خلبانان حرفی نمی‌زند که جان‌شان را در دست گرفتند، آن‌ها واقعا بزرگ‌مردان ایران‌زمین هستند.

درویش در پاسخ به این سؤال که «با مالکان باشگاه صحبتی درباره بودجه فصل بعد انجام شده است؟»، تصریح کرد: همین چند روز پیش با هیئت مدیره بانک جلسه داشتیم و قول‌هایی بسیار خوبی دادند که انشاءالله مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد اوسمار هم گفت: با او صحبت کردیم و به توافق بسیار نزدیک شدیم و در این هفته سعی می‌کنیم این موضوع را نهایی کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *