رئیس کل دادگستری هرمزگان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد

17:39 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۸۵۹
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
رئیس کل دادگستری هرمزگان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیدار چهره به چهره با ۳۱۷ نفر از زندانیان به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرد. 

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس از بخش‌های مختلف این ندامتگاه بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ابتدای بازدید خود با حضور در بند‌های مختلف زندان بندرعباس و انجام دیدار چهره به چهره با مددجویان، پس از اطلاع از مشکلات و درخواست‌هایشان، دستور رسیدگی سریع به موارد مطرح شده را صادر کرد.

قهرمانی در حاشیه بازدید خود از زندان بندرعباس گفت: در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان ها، تدابیر لازم از سوی دادگستری استان هرمزگان اتخاذ شده و بر این اساس برای تمامی قضات در حوزه‌های مختلف قضایی، برنامه‌های بازدید هفتگی از ندامتگاه‌ها تدوین شده که با ساز و کار‌های نظارتی لازم و به صورت مستمر اجرا می‌شود.

وی افزود: نظارت بر اقدامات فرهنگی و تربیتی مسئولان و کارکنان زندان، بررسی شرایط و محل نگهداری زندانیان و دیدار چهره به چهره با محکومان بند‌های مختلف و همچنین پیگیری مطالبات آن‌ها از برنامه‌های بازدید امروز بوده است.

وی در ادامه بازدید خود با برپایی میز خدمت، مشکلات و درخواست‌های ۳۱۷ نفر از مددجویان را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه نیز دستورات مختلفی برای کمک به زندانیان و بهره مندی آن‌ها از ارفاقات قانونی، صادر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین از قضات و مسئولان قضایی خواست با حضور منظم، مؤثر و هدفمند در بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها در جهت حل مشکلات زندانیان و افراد تحت قرار از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *