معاون قضایی دادگستری استان کرمان: ۱۴ هزار پرونده مسن در استان کرمان تعیین و تکلیف می‌شوند

9:22 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۸۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی دادگستری استان کرمان: ۱۴ هزار پرونده مسن در استان کرمان تعیین و تکلیف می‌شوند
معاون قضایی دادگستری استان کرمان از اتخاذ تصمیمات لازم جهت تعیین و تکلیف ۱۴ هزار پرونده مسن با عمر بیش از یکسال در دادگستری استان کرمان خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین علی نخعی در سفر یکروزه به شهرستان جیرفت در جمع قضات این حوزه قضایی اظهار کرد:یک هزار و ۹۸۰ فقره پرونده مسن در محاکم و دادسرای این شهرستان وجود دارد که امیدواریم با همت جهادی قضات و کارکنان ساعی تا پایان سال پرونده‌های باطول عمر بالای یکسال تعیین و تکلیف شوند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان گفت: در حال حاضر قریب به ۱۴ هزار پرونده مسن با عمر بیش از یکسال در دادگستری استان کرمان وجود دارد که تصمیمات لازم جهت تعیین و تکلیف این پرونده‌ها گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر یکروزه از شعب محاکم دادگستری جیرفت بازدیدی داشتیم که الحمدالله وضعیت عملکردی شعب خوب ارزیابی شد.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان از تلاش‌های شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دادگستری و دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت قدردانی کرد و گفت:در راستای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و همچنین اجرای برنامه‌های عملیاتی دادگستری در سال ۱۴۰۳ به صورت مستمر از حوزه‌های قضایی سراسر استان کرمان بازدید بعمل خواهیم آورد.

گفتنی است به پرونده‌هایی که زمان رسیدگی به آن‌ها از یکسال بیشتر شده باشد (پرونده‌های بین ۱ تا ۵ سال) اصطلاحا پرونده مسن گفته می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *