دادستان کرمان: شهید رئیسی آئینه تمام نمای رعایت اخلاق، قانون و احیای حقوق عامه بود

11:14 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۷۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان: شهید رئیسی آئینه تمام نمای رعایت اخلاق، قانون و احیای حقوق عامه بود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان مؤلفه‌های بارز شهید سید ابراهیم رئیسی را رعایت اخلاق، قانون و خدمت رسانی و جدیت در احیای حقوق عامه دانست و گفت: این شهید جمهور برای حل مشکلات و دغدغه مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

خبرگزاری میزان -  مهدی بخشی دادستان کرمان ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی و همچنین روح شهدای خدمت بیان کرد: خدمتگزاران وطن با اخلاص، ایثار و جهاد و در حین انجام وظیفه به فیض رفیع شهادت نائل آمدند که موجب غم و اندوه ملت شریف ایران شد و خداوند درجات این عزیزان را متعالی بگرداند و ان‌شاالله زیر سایه مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی با صلابت و همت مسئولین و مردم مسیر پیشرفت خود را طی کند.

بخشی به جمعیت عظیم و پای کار جمهوری اسلامی در مراسم سوگواری و تشییع پیکر شهدای والامقام اشاره و عنوان کرد: این حضور مردمی سرمایه بزرگ و غیر قابل کتمانی است که مبانی و مبنای ارزشمندی برای مقابله با دشمن و جریانات معاند است.

وی فرهنگ‌سازی داشتن روحیه خستگی ناپذیری و انجام کار جهادگونه همراه با اخلاص را ضروری دانست و بیان کرد: خوشبختانه احیای حقوق عامه در دادستانی کرمان در مسیر خوبی قرار گرفته و امیدواریم با کار جهادی بتوانیم آن تحول مدنظر مقام معظم رهبریو رئیس جمهور شهید صورت پذیرد.

مدعی العموم در استان برخورد مناسب با مردم و مردم‌مداری را دیگر مسئله مورد تاکید شهید رئیسی برشمرد و تصریح کرد: ایشان سرباز مخلص و بی ادعای ولایت بود و بدون شک مکارم و سجایای اخلاقی، این سید بزرگوار را به شخصیتی ممتاز و کم‌نظیر در بین دوست و دشمن بدل ساخته است، از همین رهگذر و با تأسی از ایشان، مصمم‌تر و مستحکم‌تر در اقامه پرچم عدل و دستگیری از مظلومان و مبارزه بی امان با مفسدان و مجرمان عمل خواهیم کرد.

رعایت اخلاق، قانون و خدمت رسانی و جدیت در احیای حقوق عامه را از مؤلفه‌های بارز شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دانست و بیان کرد: این مجاهد فی سبیل الله برای حل مشکلات و دغدغه مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و نمی‌گذاشت تا ذره‌ای از حقوق مردم ضایع شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *