مردم با حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت از خدمتگزاران خود قدردانی کردند

9:45 - 03 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۷۷۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مردم با حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت از خدمتگزاران خود قدردانی کردند
سخنگو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با قدرشناس خواندن مردم ایران، حضور پرشور مردم و وداع با شکوه با شهدای خدمت را نوعی قدردانی از این شهدا توصیف کرد.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با میزان ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌درباره حضور مردمی و وداع پرشور روز گذشته مردم با پیکر رئیس جمهور فقید، بیان کرد: ملت ایران، مردم بسیار قدرشناسی هستند و از تقدیر و بزرگداشت کسانی که خدمتگزارشان بودند فروگذار نکرده و نخواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم تاکید کرد: مردم ایران این روزها با حضور خود، قدردان زحمات و تلاش‌هایی که رئیس‌ جمهور فقید و هیئت همراه داشته‌اند بودند.

عمویی ادامه داد: مردم ایران با حضور خود به نوعی خداقوت به شهدای درگذشته گفته و آرزو می‌کنند که این مسیر خدمت در ساختار حکومت ما پایدار و استوار مانده و کسانی در مسیر حکمرانی کشور قرار بگیرند که در هر مقام و قدرتی خود را مردمی و خدمتگزار و در دسترس مردم قراردهند.

وی اظهار کرد: تاریخ به ما نشون داده که انقلاب اسلامی ایران ظرفیت بالایی برای تامین نیروهایی که توان جایگزینی این عزیزان را دارا باشند، دارد و از این جهت جای دغدغه و نگرانی وجود نخواهد داشت.

عمویی در پایان خاطرنشان کرد: توانمندی دفاعی کشور یکی از اولویت‌ها در دوره اخیر بود تا بنیان‌های دفاعی کشور تقویت شود. اکنون در شرایطی هستیم که کشور یکی از بالاترین سطوح در پدافند دفاعی را در اختیار دارد که نمونه آن را در عملیات وعده صادق شاهد بودیم که صهیونیست‌های زیاده خواه را سر جای خود نشاند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *