هشدار تشدید بارش در برخی استان‌ها

10:16 - 02 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۶۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
هشدار تشدید بارش در برخی استان‌ها
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام صدور هشدار هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، البرز، قزوین و قم، اصفهان و خراسان شمالی و سمنان هشدار داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش  وزارت راه و شهرسازی کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز در مناطقی از شمال‌غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های ساحلی دریای خزر در برخی ساعت‌ها، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است. همچنین در برخی مناطق شمال‌شرق، رگبار پراکنده مورد انتظار است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شدت بارش‌های امروز برای استان‌های قزوین، زنجان، کردستان، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، شمال مرکزی و اردبیل است.

رفیعی گفت: بارش‌ها جمعه در برخی نقاط کشور تشدید می‌شود و تا یکشنبه در کشور تداوم دارد.

وی توضیح داد: طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در زابل و امروز در شمال‌شرق، فردا در مناطقی از جنوب و شنبه در شمال‌شرق و شرق کشور وزش باد شدید است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز از پنجشنبه تا شنبه در کشور مواج است.

رفیعی با اعلام صدور هشدار هواشناسی این هشدار را مربوط به مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، البرز، قزوین و قم، اصفهان و خراسان شمالی و سمنان عنوان کرد.

به گفته وی، آسمان تهران نیمه ابری و در برخی ساعت‌ها رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید دارد. بیشینه دمای پایتخت ۲۷ و کمینه دمای ۱۷ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *