گفت‌وگو|

نماینده مجلس: شهید آیت‌الله رئیسی کشور را دچار دوقطبی نکرد

8:00 - 05 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۵۳۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: شهید آیت‌الله رئیسی کشور را دچار دوقطبی نکرد
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی کشور را دچار دوقطبی نکرد گفت: بعد از شهید رئیسی سطح انتخاب مسئولان در کشور بالا رفته است.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و شخصیت والای رئیس جمهور شهید کشورمان اظهار کرد: برخی مسئولیتی دارند که برای آنها جنبه اداری دارد اما بعضی مسئولان با صداقت در عملکرد خود ارتباط عاطفی با مردم برقرار می‌‎کنند و شهید رئیسی از جمله این افراد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: آفت برخی دموکراسی‌های غربی بداخلاقی سیاسی و امروز را به فردای رای فروختن است، اما آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری بود که به همراه وزیر مکتبی خود برای خدمت به مردم به کوهستانی دورافتاده رفت.

وی گفت: شهید حسین امیرعبداللهیان وزیری بود که خود را نه در قامت یک دیپلمات بلکه در قامت سرباز در حوزه محورمقاومت می‌دانست. توقیق شهادت برای شهدای سانحه هوایی اجر بزرگی است اما برای مردم ضایعه سنگینی به شمار می‌رود.

یوسفی با تاکید بر الگوبرداری از رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: امیدوارم همیشه به خاطر داشته باشیم روی صندلی ریاست جمهوری شهیدی نشسته بود که کشور را دچار دوقطبی نکرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه شهید رجایی، رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری و شهید آیت‌الله رئیسی در زمان ریاست جمهوری جامعه را چندپاره نکردند اظهار کرد: بعد از شهید رئیسی سطح انتخاب مسئولان در کشور بالا رفته است.

۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری و درپی بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *