رئیس سازمان بازرسی از نمایشگاه کتاب بازدید کرد/ دعوت از نخبگان برای کمک به این نهاد نظارتی در تدوین کتب در حوزه سلامت اداری و مبارزه با فساد

17:56 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۷۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان بازرسی از نمایشگاه کتاب بازدید کرد/ دعوت از نخبگان برای کمک به این نهاد نظارتی در تدوین کتب در حوزه سلامت اداری و مبارزه با فساد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب، بخش‌های مختلف آن را مورد بازدید قرار داد و به گفت‌وگو با ناشران پرداخت.

خبرگزاری میزان- خداییان با حضور در نمایشگاه کتاب در ابتدا از غرفه انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب بازدید کرد و از تلاش‌های مرکز آموزش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد این سازمان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی در کنار اقدام نظارتی کار‌های علمی و پژوهشی را در دستور کار دارد، اعلام کرد که کتاب مجموعه مقالات همایش ملی ارتقای شفافیت چاپ و در نمایشگاه در دسترس عموم قرار گرفته است.

خداییان با اشاره به اولین حضور انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: این سازمان در زمینه مطالعات تطبیقی کار‌های بسیاری انجام داده است که بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی در کنار کار نظارتی کار‌های علمی هم انجام می‌دهد و این تعداد کتاب مربوط به انتشارات سازمان بازرسی قابل توجه است.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه این سازمان فرهنگ‌سازی برای پیشگیری را در دستور کار دارد، از نخبگان برای کمک به سازمان بازرسی در تدوین کتب مرتبط با حوزه فعالیت این سازمان از جمله سلامت اداری و مبارزه با فساد دعوت کرد.

خداییان در ادامه با حضور در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» در جریان تازه‌ترین آثار ارائه شده، قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی از غرفه‌های مجمع ناشران انقلاب اسلامی، انتشارات انقلاب اسلامی، پژوهشگاه و مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه، مرکز پژوهش‌های مجلس و چند غرفه دیگر بازدید کرد و به گفت‌وگو با ناشران پرداخت.

وی از نمایشگاه کتاب به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی یاد کرد و استقبال پرشور مردم را مورد تقدیر قرار داد.

خداییان در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه کدام یک از کتب انتشارات سازمان بازرسی را برای مطالعه به مردم پیشنهاد می‌دهید، گفت: چهار جلد کتاب مقالات همایش ارتقای شفافیت و کتاب دایره‌المعارف نهاد‌های مبازره با فساد را مطالعه کنند.

بنابراین گزارش، طی نشست احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران با رئیس سازمان بازرسی کل کشور موضوعاتی مورد تاکید قرار گرفت که خداییان دستورات لازم را برای پیگیری این موضوعات صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سازمان بازرسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *