مشکلات ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد

15:57 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۵۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد
مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی در سومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص آن‌ها اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان - سومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

قائم‌مقام ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در حمایت از بخش تولید اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال، به غیر از جلسات دائمی مرکز استان با حضور در شهرستان‌ها ضمن بازدید از واحد‌های تولیدی، جلسات خود را به‌صورت هفتگی برگزار می‌کند.

عباسی در ادامه با اشاره به پیگیری جدی مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در هر جلسه نتیجه اجرای مصوبات جلسه قبل را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم و دستگاه‌هایی که مصوبات را اجرا نکنند یا قصور کنند به جرم ترک فعل، تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تأکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر استفاده از فرصت استثنایی ستاد اقتصاد مقاومتی در جهت رونق بخش صنعت، تولید و اشتغال گفت: درصدد آن هستیم با استفاده از ظرفیت فراقانونی ستاد اقتصاد مقاومتی، مجرمانی که در حوزه تولید و صنعت تخصص دارند با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در واحد‌های تولیدی به کارگیری شوند و به بخش تولید کمک کنند.

گفتنی است استان کرمانشاه در استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس جزو ۴ استان برتر کشور است.

گفتنی است در نشست روز جاری، مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی از جمله واحد تولیدی وابسته به جهاد کشاورزی (درخواست تأیید ساخت و ساز ساختمان از قبل)، شرکت قند برکت روانسر (درخواست رفع مسدودی حساب)، شرکت اسقاط خودرو آفاق امید به کار نوین (درخواست اعطای مهلت جهت راه‌اندازی)، شرکت تولیدی پوشال کولر‌های آبی محسن ایرانی (درخواست انشعاب برق)،  واحد صنعتی فن‌آور، دانش بنیان و عضو بنیاد ملی نخبگان (درخواست رفع تصرف عدوانی از سوی شخص ثالث)، با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *