رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: رسیدگی به تصفیه پرونده‌های ورشکستگی باید در دستور کار جدی قرار گیرد

17:27 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: رسیدگی به تصفیه پرونده‌های ورشکستگی باید در دستور کار جدی قرار گیرد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر جلوگیری از تضییع حقوق قانونی ورشکسته، طلبکار و بیت‌المال گفت: تصفیه پرونده‌های ورشکستگی با سرعت و دقت رسیدگی شود.

خبرگزاری میزان - شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در اداره تصفیه امور ورشکستگی ضمن تقدیر از عملکرد مؤثر این اداره اظهار کرد: رسیدگی به تصفیه پرونده‌های ورشکستگی بایستی با لحاظ سرعت و دقت لازم وفق مقررات در دستور کار جدی قرار گیرد و در این راستا از تضییع حقوق قانونی ورشکسته، طلبکار و بیت‌المال جلوگیری شود.

کرمی با اشاره به اقدامات دادگستری استان در راستای تحقق شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: در اداره تصفیه امور ورشکستگی در خصوص شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی خصوصاً آن دسته از واحد‌هایی که ورشکسته‌ی فعال محسوب می‌شوند، با استفاده از ساز و کار‌های قانونی به گونه‌ای عمل شود که به امر تولید لطمه‌ای وارد نشود و واحد‌های تولیدی مذکور به چرخه تولید بازگردند.

در پایان، با حضور رئیس کل دادگستری، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان کرمانشاه به سیستم مدیریت پرونده قضایی (cms) متصل شد که از این پس، تمام ابلاغیه‌ها و اخطاریه‌ها، دعوت از ورشکسته و طلبکار و ... به جای روش سنتی از طریق این سیستم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *