رئیس کل دادگستری استان لرستان: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

9:05 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۹۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان لرستان: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری استان لرستان امنیت مردم را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و از برخورد بدون اغماض و شدید با مخلان امنیت در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری به همراه جمعی از معاونین دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پلدختر با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان ضمن گرامیداشت دهه کرامت، سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رئوف، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، اظهار کرد: توفیقی است که در شهرستان‌های استان حضور پیدا کرده و ضمن دیدار با ائمه جمعه وضعیت حوزه قضایی را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل راهکار کاربردی برای حل آن ارائه و اجرایی می‌کنیم.

وی ایجاد تعامل و همکاری بین دادگستری و مجموعه‌های اداری و فرهنگی را از اهداف سفر به شهرستان پلدختر برشمرد و تصریح کرد: امام جمعه با توجه به جایگاهی که دارد می‌تواند کمک شایانی به دادگستری کرده و با حمایت‌های معنوی خود به پیشبرد اهداف دستگاه قضا یاری رساند.

رئیس کل دادگستری استان لرستان ضمن اشاره به اینکه این سفر، سومین سفر به شهرستان پلدختر از زمان حضور بنده در استان است، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموعه دادگستری شهرستان زحمات، تلاش‌ها و اقدامات خوبی را انجام داده و به لحاظ ورودی و خروجی پرونده‌ها عملکرد مثبتی داشته است و نسبت به سال ۱۴۰۱ پیشرفت‌های خوبی داشته که نشان از تلاش‌ها و زحمات رئیس دادگستری، دادستان شهرستان و همکارانمان دارد که از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

رسیدگی به تخلفات انتخاباتی شهرستان پلدختر

وی در ادامه بیان کرد: ما از نیمه سال ۱۴۰۲ درگیر مباحث انتخاباتی در کل استان بودیم و یکی از شهرستان‌هایی که توجه ویژه‌ای به آن داشتیم شهرستان پلدختر بود و با توجه به اینکه نگرانی‌هایی در بحث انتخابات در این شهرستان داشتیم، با اقدامات خوب و به‌موقع دادگستری استان و شهرستان و حضور و پای کار بودن همه مسئولین شهرستان، انتخابات با کمترین چالش و مشکل برگزار شد و این نشان از تلاش‌های بسیار خوب مجموعه قضایی در شهرستان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری گفت: تخلفات انتخاباتی که به وقوع پیوسته، صرف‌نظر از اینکه توسط چه کسی رخ داده است، بدون اغماض و با سرعت در دادگستری رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف سفر به شهرستان پلدختر، ابلاغ و تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه به قضات و کارکنان مجموعه دادگستری شهرستان در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است، تاکید کرد: برنامه‌های دادگستری تکریم‌محور بوده و تمام اقدامات ما در این راستا انجام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست و هر کسی که این امنیت را مختل کند بدون تعارف و به شدت با آن برخورد می‌کنیم و این مورد در دستور کار ویژه دادگستری استان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *