ویسی: روی شگرد استقلال گل خوردیم/ بازنده سربلند بودیم/ ۱۰۰ درصد در لیگ می‌مانیم

22:04 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ویسی: روی شگرد استقلال گل خوردیم/ بازنده سربلند بودیم/ ۱۰۰ درصد در لیگ می‌مانیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: با اینکه روی این قضیه تمرین و کار کرده بودیم، اما طبق روالی که استقلال گل می‌زد، گل خوردیم.

خبرگزاری میزان - عبدالله ویسی بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: این بازی برای کل لیگ مهم بود ما برای یک امتیاز می‌جنگیدیم و استقلال برای ۳ امتیاز و آن‌ها مقابل هوادارانشان بازی کردند که به خوبی از تیم حمایت می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بازنده سربلندی بودیم هرچند روی روش‌های گلزنی استقلال کارکرده بودیم، اما بازهم با همان روش گل خوردیم.

وی در مورد باخت یک بر صفر گفت: مقابل تراکتور هم خوب بازی کردیم نباید ۲ بر صفر بازنده می‌شدیم. امروز هم نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل نخوریم و روی یک ضربه کرنر که در یارگیری اشتباه کردیم گل خوردیم. صدرصد در لیگ برتر می‌مانیم و به مردم خوزستان قول داده‌ام. فولاد لیاقتش در بالای جدول لیگ است و باید در لیگ برتر بمانیم.

ویسی در مورد اینکه چرا از دقیقه یک فولاد دفاعی بازی کرد گفت: مدت هاست نبرده ایم و استقلال تشنه سه امتیاز بود و فضا‌ها را بستیم و نیمه اول عالی بودیم، اما در نیمه دوم بعد از گل حمله کردیم و استقلالی‌ها وقت کشی کردند و توپ جمع کن‌ها هم توپ بد می‌دادند و بازیکنان خودشان را به زمین انداختند و ایرادی هم نیست آن‌ها هم دنبال سه امتیاز بودند و تاخیری بازی کردند. دروازه بانشان به زمین افتاد. ما صدرصد دفاعی نکردیم بردن استقلال مقابل ۴۰ هزار تماشاگر استقلال سخت است آن هم این فولادی که وضعش خوب نیست.

سرمربی فولاد در مورد اینکه چرا سه تیم خوزستانی در خطر سقوط هستند گفت: حواشی که گریبانگیر تیم‌های خوزستانی شد باعث شد چنین شود و باید کالبد شکافی شود و کارشناسان بزرگ خوزستان بنشینند و تحلیل کنند بار‌ها در این مورد حر ف زدم، اما فعلا نمی‌شود کاری کرد بلکه باید شرایطی ایجاد شود که دیگر این وضع پیش نیاید.

ویسی در مورد تغییر رنگ پیراهن فولاد گفت: زشت است برای فوتبال ما عربستان بهترین بازیکنان جهان را می‌آورد و ما برای رنگ پیراهن دعوا می‌کنیم و اینکه دروازه بان ما مشکی بپوشد و من می‌خواهم بپوشم و ... مسایل حاشیه‌ای در فوتبال ما هست و متاسفانه نمی‌توانیم چیزی بگویم.

سرمربی فولاد گفت: داوری بحث جداگانه‌ای است که نباید داور به میزبانی و میهمانی توجه کند البته داور اشتباه فاحشی نداشت، ولی با ما زیاد مهربان نبود. به داور خسته نباشید می‌گویم روی اخطار‌هایی که داد بهتر می‌توانست عمل کند کرنر اخری هم کرنر بود و الکی بحث کردیم.

ویسی در مورد باخت ۴ بر یک استقلال خوزستان مقابل نساجی گفت: در این شرایط که اوضاع مناسب نیست برخی دنبال اختلاف انداختن بین تیم‌های خوزستانی است و اینکه فردی سرطان گرفته روی زخمش فشار نمی‌دهید این خطی است و خط گرفته شده باید روی زخم مرهم گذاشت نه اینکه شکاف را بیشتر کنید. متاسفانه وقتی برنده نمی‌شوید این داستان هم هست.

سرمربی فولاد در مورد تغییر سه سرمربی این تیم گفت: وقتی حریم‌ها از بین بروند و حد و حدود خودمان را نمی‌دانیم و وقتی منی که اینجا نشسته ام در مورد موضوعی صحبت کنم که نباید حرف بزنم یا شما خبرنگار، در فولاد حریم‌ها پاره شد و حرمت‌ها شکسته شد بازیکنان اعصاب شان خراب بود و لج و لجبازی در یک سری مسایل شد و تا اینجا که من را اوردند تا تیم بماند.

ویسی در مورد بخشش یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومانی گفت: من در کمیته انضباطی دفاع کرد در قوانین خودشان هم نوشته شده بود اگر مربی خارج از وظیفه صحبت کند نهایتا ۱۰۰ میلیون باید جریمه شود نمی‌دانم ۲ میلیارد تومان از کجا آمده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *