گفت‌وگو|

سیدعباسی: بُرد مقابل نساجی کار استقلال را برای قهرمانی راحت می‌کند/ چشم‌ودل دلالان سیر می‌شد اکنون VAR هم داشتیم

0:45 - 04 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۴۸۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سیدعباسی: بُرد مقابل نساجی کار استقلال را برای قهرمانی راحت می‌کند/ چشم‌ودل دلالان سیر می‌شد اکنون VAR هم داشتیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نساجی در خانه خودش تحت هدایت ابهامی انگیزه زیادی برای پیروزی دارد، اما اراده استقلال بیشتر از این حرف است.

سیدداوود سیدعباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آینده استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی‌های آخر فصل همواره سخت و چالش برانگیز بوده است. از نظر من استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را در پایان فصل خواهد داشت، زیرا مقابل تیم‌هایی قرار می‌گیرد که برای نیفتادن و کسب امتیاز نهایت توانشان را می‌گذارند. 

وی ادامه داد: از نظر من پیروزی‌ در بازی امروز مقابل نساجی ۹۰ درصد قهرمانی را برای استقلال به ارمغان می‌آورد. نساجی از نظر مهره قابل مقایسه با استقلال نیست، اما روحیه و میل گلزنی این تیم با آمدن ساکت الهامی بالا رفته است. از سوی دیگر بازی در قائمشهر برگزار می‌شود و همین موضوع سبب می‌شود تا شاگردان الهامی انگیزه مضاعفی برای پیروزی در این مسابقه را داشته باشند. خدا را شکر شرایط جوی در قائمشهر مطلوب است و به نظر نمی‌رسد بازیکنان استقلال در زمین نساجی به مشکل خاصی بخورند. 

*استقلال در خط تهاجمی کمی مشکل دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از نظر من هیچ فردی به اندازه نکونام در این مقطع نمی‌توانست استقلال را با وجود بی‌مهری‌هایی که از سوی مدیریت قبلی رخ داد و همینطور بازیکنانی که به دلیل مصدومیت از دست دادند و یا در فصل نقل و انتقالات نتوانستند آن‌ها را در اختیار بگیرند در صدر جدول نگه دارد. بازیکنان استقلال از ابتدای فصل تاکنون تغییرات زیادی را در پستشان درون زمین دیدند. مقابل نساجی باید متفاوت‌تر از قبل به میدان رفت و راه‌های نفوذ در خط دفاعی را به خوبی پوشش داد. در خط تهاجمی استقلال کمی مشکل دارد، اما با همین رویه امیدوارم تا پایان فصل موفق پیش برویم و قهرمان شویم. 

*هر تیمی می‌تواند یک دی وی دی کامل از اشتباهات داوری علیه خودش تهیه کند

سید عباسی با بیان اینکه var می‌توانست زودتر از این‌ها به لیگ ایران بیاید، عنوان کرد: ما می‌توانستیم زودتر از هر کشور دیگر در آسیا لیگمان را مجهز به کمک داور ویدیویی کنیم. متأسفانه اتفاقات زودتر از آن چیزی که می‌خواستیم رخ نداد تا تلاش برخی تیم‌ها به ناحق پایمال شود. اگر برخی دلالان و مفسدین چشم و دلشان سیر می‌شد زودتر از این‌ها از var استفاده می‌کردیم تا به این روز نیفتیم. آنقدر این اشتبا‌هات در فوتبال ما زیاد شده که هر تیمی می‌تواند یک دی وی دی کامل از اشتباهات داوری علیه خودشان تهیه کند. امیدوارم که به داوران بهای بیشتری داده شود تا آن‌ها هم با جان و دل بازی‌ها را قضاوت کنند. 

*از مهمان نوازی مردم بابل تشکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال دریا کاسپین بابل در پایان درباره عملکرد تیم تحت هدایت خود، خاطرنشان کرد: تمامی مردم خوب و شریف بابل را دوست دارم و از مهمان نوازی آن‌ها تشکر می‌کنم. حدود ۱۰ هفته گذشته افتخار این را داشتم که در خدمت تیم خوب و مردمی دریا کاسپین بابل باشم. طی این مدت شرایط متعادلی را در جدول داشتیم و عملکرد خوبی نسبت به بقیه تیم‌ها ثبت کردیم. اگر از ۱۰ هفته گذشته تاکنون یک جدول درست می‌کردیم تیم ما در رده سوم قرار می‌گرفت. تا پایان با تیم‌های قابل احترامی بازی داریم و تلاش می‌کنیم با تمام توان مقابل حریفان قرار بگیریم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *