گفت‌وگو|

سردار فدوی: خواندن کتاب‌های حقوقی کاهش مراجعات به دادگاه‌ها در بر دارد/ منافقین و صهیونیست‌ها دست کمی از یکدیگر ندارند

7:57 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۰۵
سردار فدوی: خواندن کتاب‌های حقوقی کاهش مراجعات به دادگاه‌ها در بر دارد/ منافقین و صهیونیست‌ها دست کمی از یکدیگر ندارند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزایش سرانه مطالعه کتاب‌های حقوقی را عاملی در جهت کاهش مراجعات به دادگاه‌ها خواند و گروهک منافقین را در کشتار مردم مظلوم، هم تراز با رژیم جعلی صهیونیستی دانست.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: یکی از وظایف اصلی و کارهای خوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری هرساله نمایشگاه کتاب است. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جایگاه دائمی برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی فراهم شود تا پایانی باشد بر برخی از کنایه‌ها و ایرادات مبنی بر اینکه چرا از فضای مصلای تهران برای برگزاری نمایشگاه کتاب استفاده می‌شود. 

وی بر اهمیت مطالعه اشاره و تصریح کرد: هرچه سرانه مطالعه افزایش پیدا کند و مردم کتاب بیشتری بخوانند، قطعاً اطلاعات و سواد آن‌ها افزایش یافته و این مهم تاثیر خود را در بخش‌های مختلف خصوصاً بخش‌هایی مانند بخش‌های حقوقی بیشتر نشان می‌دهد. با خواندن کتاب اطلاعات مردم در بخش‌های مختلف خصوصا از قوانین حقوقی افزایش پیدا خواهد کرد و قطعا با این نوع فرهنگ‌سازی دادگاه‌های خلوت‌تری خواهیم داشت. 

فدوی تاکید کرد: کتاب افراد را به فکر و اندیشه وادار می‌کند و اندیشه در هر موضوعی سپری در برابر بسیاری از چالش‌ها و مشکلات فراهم خواهد کرد و رشد جامعه را به دنبال خواهد داشت. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد برگزاری دادگاه‌های جنایات منافقین توسط قوه قضاییه گفت: دادگاه‌ها را رصد می‌کنم. این حرکتی بسیار ارزشمند از طرف قوه قضاییه بوده است. 

سردار فدوی: خواندن کتاب‌های حقوقی کاهش مراجعات به دادگاه‌ها در بر دارد/ منافقین و صهیونیست‌ها دست کمی از یکدیگر ندارند

فرقه منافقین جنایت‌کارترین گروه‌های تاریخ

وی تصریح کرد: فرقه منافقین به عنوان جنایت‌کارترین گروه‌های تاریخ شناخته می‌شوند. آن‌ها به لحاظ انحرافاتی که پیدا کردند، به جای اسلام به دنبال مجموعه‌های انحرافی دیگری حرکت کرده و در ادامه جنایت‌های بسیاری را شکل دادند که به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر از مردم ایران، یکی از این جنایت‌ها بود. 

فدوی تاکید کرد: امروزه شاهد تجمع‌ها و حرکت‌های متعددی علیه ظلم و جنایت در سراسر دنیا هستیم و قطعا هر جنایتکاری در هر کجای دنیا باید به سزای اعمال خود برسد. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: قوه قضاییه با اتکا به قوانین جمهوری اسلامی ایران باید فرقه تروریستی منافقین را نه تنها در کشور خودمان، بلکه در هر کجای دنیا محکوم و مجرم معرفی کند و زمینه را فراهم کند تا این گروهک تروریستی به عنوان جنایتکار جهانی مطرح و اعضا و سران آن‌ها به ایران بازگردانده شوند تا محاکمه شده و به سزای اعمال خود برسند. گروهک جنایتکار منافقین در جنایت علیه مردم، زنان و کودکان دست کمی از رژیم جعلی صهیونیستی ندارد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *