گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین حرکت ماندگاری در تاریخ است

8:03 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۰۴۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین حرکت ماندگاری در تاریخ است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین حرکت ماندگاری در تاریخ است گفت: برگزاری این دادگاه همسو با اجرای عدالت و وظیفه ذاتی و اصلی قوه قضاییه است.

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: کارنامه منافقین در بحث جنایات و ترورهای ناجوانمردانه و ایجاد ناامنی در داخل کشور و همکاری نظامی با جریان معاند و دشمنان قسم‌خورده در زمان جنگ تحمیلی به معنای واقعی سیاه است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بالغ بر ۱۷ هزار نفر از مردم عادی، نخبگان، بازاریان توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیدند ادامه داد: انتظار مردم و خانواده‌های شهدای ترور که از محل این جنایت‌ها آسیب دیده‌اند از حاکمیت، به پای میز محاکمه کشاندن این گروهک تروریستی بوده است.

وی گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین همسو با خواست ملت ایران، و در مسیر اجرای عدالت و وظیفه ذاتی و اصلی قوه قضاییه است.

سرمدی با بیان اینکه برگزاری این دادگاه حرکت ماندگاری در تاریخ است اظهار کرد: مراحل برگزاری دادگاه به لحاظ قانونی طی شده و اخطارهای لازم صورت گرفته و طبق قانون وکیل تسخیری معین شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *