اسبقیان: با رعایت اصل بی‌طرفی به انتخاب اعضای مجامع انتخاباتی احترام می‌گذاریم و حمایت می‌کنیم

12:41 - 24 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۰۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اسبقیان: با رعایت اصل بی‌طرفی به انتخاب اعضای مجامع انتخاباتی احترام می‌گذاریم و حمایت می‌کنیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما مکلف به برگزاری مجمع هستیم و همواره به نتایج مجامع انتخاباتی احترام گذاشته‌ایم چرا که هدف وزارت برگزاری انتخابات سالم و قانونی است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت وررش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان، رئیس مجمع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در پایان این مجمع اظهار داشت: اعضای مجمع امروز ارزش‌های خود را نشان دادند و مجمع آرام و سالمی را برگزار کردیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ما مکلف به برگزاری مجمع هستیم و همواره به نتایج مجامع انتخاباتی احترام گذاشته‌ایم چرا که هدف وزارت برگزاری انتخابات سالم و قانونی است.

او تصریح کرد: از زمان حضورم در حوزه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، یازده مجمع برگزار شده و رویکرد اصلی وزارت ورزش و جوانان همواره رعایت اصل بی‌طرفی بوده و هیچ حمایتی از کاندیدا‌ها صورت نگرفته و در ادامه هم نخواهد گرفت چرا که اعتقاد داریم که اعضای مجمع به عنوان صاحب نظران اصلی، تعیین کننده سرنوشت رشته‌ی خود هستند.

اسبقیان خاطرنشان کرد: از حضور حمیدرضا هاشمی به عنوان داور ایرانی که رقابت‌های ژیمناستیک بازی‌های المپیک را قضاوت می‌کند، بسیار خرسندم و برای خیرخواه سرمربی تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مسیر رشد و تعالی ژیمناستیک ادامه بابد و اعتقاد دارم اکنون ژیمناستیک مسیر خودش را پیدا کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: رشته‌ی ژیمناستیک در زمره‌ی رشته‌های اولویت دار و اصلی قرار دارد و مورد حمایت هم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *