حسینی: اگر تمرکز نداشته باشیم و شُل بگیریم ممکن است به هر تیمی ببازیم/ امیدوارم بازیکنانم از هر بازی درس بگیرند

21:17 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۷۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: اگر تمرکز نداشته باشیم و شُل بگیریم ممکن است به هر تیمی ببازیم/ امیدوارم بازیکنانم از هر بازی درس بگیرند
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم بازیکنان برای دیدار جام حذفی و سه هفته آینده لیگ برتر از این بازی درس گرفته باشند.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: بازی برای ما خیلی سخت شد و نیمه اول خوبی نداشتیم. هم کُند بازی کردیم و هم پُراشتباه بودیم. توپ بیشتر در اختیار ما بود، اما پُراشتباه بازی کردیم. حریف روی ضدحملات و فرار‌های بازیکنان خود صاحب موقعیت‌های گلزنی بیشتر شد.

وی درباره ۴۵ دقیقه دوم بیان کرد: در نیمه دوم بهتر شدیم و به گل رسیدیم. توپ تا دقیقه ۷۵ در اختیارمان بود که نتوانستیم از مالکیت توپ استفاده کنیم و موقعیت بسازیم. صنعت نفت تیم خطرناکی بود و آخرین شانس‌های خودش را (برای بقا در لیگ برتر) امتحان می‌کرد. با وجود تلاش بازیکنان نتوانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه هر دو تیم می‌توانستند به برتری برسند، گفت: صنعت نفت در نیمه اول با عملکرد خوب خود و عملکرد بد آلومینیوم می‌توانست پیروز شود. ما هم در نیمه دوم می‌توانستیم بازی را تمام کنیم که این اتفاق نیفتاد. امیدوارم بازیکنان برای دیدار جام حذفی و سه هفته آینده لیگ برتر از این بازی درس گرفته باشند. امیدوارم آن‌ها بدانند اگر تمرکز نداشته باشیم، شُل بیاییم و عملکرد خوبی نداشته باشیم، ممکن است به هر تیمی ببازیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که انتظار می‌رفت آلومینیوم در این مسابقه به بازیکنان ذخیره میدان بدهد، افزود: فکر نکنم این‌قدر بازیکن داشته باشیم. ما در این مسابقه فقط ۱۲ بازیکن بزرگسال داشتیم و با توجه به اتفاقاتی که برای ما افتاده است، تیم جمع و جوری هستیم. بازی‌های خودمان را جدی می‌گیریم. اگر سه امتیاز مسابقه را می‌گرفتیم، یک پله صعود می‌کردیم و شرایط بهتری برای کسب رده پنجم یا ششم داشتیم که این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد تقابل با چادرملوی اردکان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تصریح کرد: تیمی که به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی رسیده، تیم شایسته و خوبی بوده است. چادرملو در اهواز توانست فولاد را شکست بدهد و در جایگاه دوم جدول لیگ دسته اول قرار دارد. قطعاً بازی بسیار سختی داریم. هر دیدار جام حذفی مانند فینال است و اگر ببازی، کشته و حذف می‌شوی. امیدوارم بازیکنانم از دیدار با صنعت نفت درس گرفته باشند و بدانند اگر حواس‌جمع نباشند، هر اتفاقی می‌افتد.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دلیل استفاده تیمش از ترکیب سه بازیکن در خط دفاع عنوان کرد: در دیدار با پیکان با چهار مدافع بازی کردیم و عالی بودیم. در حال آزمایش این سیستم هستیم تا ببینیم کدام سیستم بر تیم ما مطابقت دارد. در این مسابقه اسیر ضدحملات حریف یا ناهماهنگی مدافعان خودمان شدیم. مطمئن باشید بهترین تصمیم را در ادامه راه می‌گیریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *