رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب بازدید کرد

17:13 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۸۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب بازدید کرد
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: اگر یک سازمان در راستای ارتقای علمی خود به پژوهش بپردازد اقدام مثبتی انجام داده است، اما مدیران باید در انجام ماموریت‌های خود توجه کافی به این پژوهش‌ها داشته باشند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از غرفه انتشارات سازمان بازرسی کل کشور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: حضور سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب تهران یک اقدام ارزنده و ارزشمند است و تنوع کتب و توجه به مسائل بنیادین و موضوعات پرکاربرد مورد توجه است.

وی تصریح کرد: با مطالعه عناوین کتاب‌ها می‌بینیم که به تجربه‌های بیرونی و درونی توجه شده است. یعنی از ظرفیت پژوهشی مراکز علمی و تجارب مدیران و تجربه‌نگاری‌های کشور‌های پیشرفته در مبارزه با فساد و شفافیت استفاده شده است که این نگاه بسیار مفید و ارزنده است.

وی افزود: اینکه یک سازمان در راستای ارتقای علمی و عملی خود به کار‌های پژوهشی بپردازد یک اقدام مثبت و مفید است. قرار گرفتن پژوهش در خدمت پیشبرد اهداف سازمانی اقدام خیلی خوبی است. البته این دست اقدامات وقتی ارزشمندتر خواهد بود که مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها به کار‌های پژوهشی بپردازند و در انجام ماموریت‌های خود به اندازه کافی به آن توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی از این کتب دوره‌های حضوری و غیر حضوری برگزار و محتوای این کتب برای مخاطبان آن‌ها آموزش داده شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در پیشنهاد دیگری توجه به جایگاه رسانه‌ها در مبارزه با فساد را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیار مناسب است که به جایگاه رسانه و نقش آن در ارتقا شفافیت و بسیج عمومی در مبارزه با فساد بیشتر توجه شود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *