رئیس کل دادگستری مازندران به درخواست ۸۲ مراجعه کننده در چالوس رسیدگی کرد

14:08 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران به درخواست ۸۲ مراجعه کننده در چالوس رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان به درخواست ۸۲ نفر از مراجعان در شهرستان چالوس رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان - عباس پوریانی در حاشیه دیدار مسئولان قضایی استان با مردم شهرستان چالوس اظهار داشت: دیدار با مردم استان از کارهای جدی دادگستری مازندران است و برای تحقق این امر، امروز توانستیم با مردم شهرستان چالوس دیدار داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه ۸۲ درخواست در دیدار مردمی شهرستان چالوس مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بحث اطاله دادرسی از جمله مواردی بود که برخی مردم نسبت به آن گله‌مند بودند که با تلاش همکاران، قطعاً این دغدغه مردم نیز مرتفع شده است و پرونده‌ها همچون گذشته با سرعت و دقت رسیدگی خواهد شد.

پوریانی تاکید کرد: همه ما تکلیف داریم به صحبت‌های مراجعان گوش دهیم و در خدمت آن‌ها باشیم و در این راستا قطعاً درب اتاق کار مدیران دادگستری استان و روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی مازندران همیشه به روی مردم باز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش‌های واصله در خصوص وقوع برخی تخلفات در شهرستان چالوس اظهار کرد: مواردی از تصرف و خاک برداری در بستر رودخانه چالوس به دادگستری مازندران گزارش شده که قطعاً از این منطقه بازدید خواهیم داشت و در صورت لزوم دستورات لازم در راستای مقابله با این تخلفات از سوی دادستانی شهرستان صادر خواهد شد.

پوریانی تصریح کرد: مسئولیت حفظ و صیانت از رودخانه‌ها و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها با شرکت آب منطقه‌ای استان است و در صورت وجود مشکل مسئولین مرتبط باید در این خصوص پاسخگو باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه افزود: گزارش‌هایی از وجود یک زیرگذر ناامن و حادثه‌خیز در شهرستان چالوس نیز به دادگستری استان مازندران واصل شده که با توجه به مشکلات ایجاد کرده برای مردم منطقه و همچنین مسافرپذیر بودن استان، امروز این زیرگذر از باب رعایت حقوق عامه مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است در ادامه رئیس کل دادگستری مازندران از شعب دادگستری و دادسرای شهرستان چالوس نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *