مزایده ۱۷۰ دستگاه خودروی توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان فردا برگزار می‌شود

13:38 - 16 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۵۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مزایده ۱۷۰ دستگاه خودروی توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان فردا برگزار می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان گفت: مزایده خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان اصفهان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که در جریان آن تعداد بیش از ۱۷۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده به فروش خواهد رسید.

خبرگزاری میزان- سید محمد موسویان گفت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری اصفهان مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر استان، مزایده خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان اصفهان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که در جریان آن تعداد بیش از ۱۷۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده به فروش خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه همه موتور سیکلت‌ها و اکثر خودرو‌ها در این مزایده چندین سال در پارکینگ‌های استان مانده بودند خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در نتیجه برگزاری این مزایده همه این خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها به فروش خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان یادآور شد: در حوزه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی به منظور اصلاح فرایند‌ها و با تدوین برنامه‌ای جامع در دادستانی مرکز استان، تمامی دادستان‌ها حوزه‌های قضایی استان به صورت مستمر در حال بازدید از پارکینگ‌ها هستند

موسویان تأکید کرد:اقدامات دستگاه قضایی استان به منظور سامان‌دهی به وضعیت پارکینگ‌ها تا تعیین تکلیف همه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر از نیرو‌های فراجا و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، بیان کرد: با رشادت‌ها و جان فشانی‌های ماموران اطلاعاتی و انتظامی و حمایت دستگاه قضایی، با تمام توان و تلاش با باند‌های جابجایی و فروش مواد مخدر در استان مبارزه خواهد شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: مزایده موتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *