رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: گام جدی برای تعیین تکلیف کالا‌ها و اموال رسوبی استان در سال ۱۴۰۲ برداشته شده است

13:10 - 12 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۰۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان: گام جدی برای تعیین تکلیف کالا‌ها و اموال رسوبی استان در سال ۱۴۰۲ برداشته شده است
نشست مشترک دادگستری استان اصفهان برگزار شد و رئیس کل دادگستری از تعیین تکلیف کالا‌ها و اموال رسوبی در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ۱۴۰۲ خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه تعیین تکلیف کالاها، اموال رسوبی و ضبط شده موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان گفت: در طی سال گذشته پیرو دستورات صریح  ریاست قوه قضاییه و با پیگیری‌های جدی توسط دادستان مرکز استان و معاونت حقوق عامه دادستانی و همکاری همه دستگاه متولی، یک گام تحولی جدی در این راستا در استان برداشته شد.

وی ادامه داد: همه کالاها، اقلام و وسایل نقلیه‌ای که در انبار‌ها و پارکینگ‌های دستگاه‌های مختلف در سراسر استان رسوب کرده بود، در مرحله اول شناسایی و در مرحله دوم پایش و ساماندهی آن، انجام و با نظارت دادستانی مرکز استان کار فروش تعداد زیادی از این کالا‌ها پس از طی تشریفات قانونی انجام شد. 

رئیس کل دادگستری استان افزود: در حوزه فروش خودرو و موتورسیکلت‌های رسوبی موجود در استان، تعداد ۵۲۶ خودرو به ارزش ۱۲۹ میلیارد تومان به فروش رفت و در خصوص موتورسیکلت‌ها نیز حدود ۶۹ هزار دستگاه موتورسیکلت، تعیین تکلیف شد و تعداد ۷۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت با ارزش ۲۱ میلیارد تومان فروش رفت. 

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: مراحل فروش سایر اموال به جا مانده نیز با طی تشریفات قانونی در حال اقدام است که نتایج بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این نشست چراغیان نماینده ریاست قوه قضاییه در هیئت عالی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هدف از حضور این هیئت در استان را بررسی آخرین وضعیت اقداماتی که برابر قوانین در این حوزه مورد تاکید رئیس قوه قضاییه و تعیین تکلیف اموال رسوب کرده در انبار‌های سازمان اموال تملیکی و سایر دستگاه‌های مرتبط عنوان کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *