رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم/ مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی می‌خواهند آرامش تیم را بر هم بزنند

0:01 - 13 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۱۱۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم/ مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی می‌خواهند آرامش تیم را بر هم بزنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام در واکنش به اتفاقات امشب (چهارشنبه) باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود؛ شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت علی عسگری (مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس) و شهریاری (نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال) برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم استقلال از امشب به ساحل آرامش خواهد رسید.

وی ادامه داد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم، کم گفته‌ام. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد و اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاقاتی برای استقلال افتاد که اصلاً خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید، اما باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند؛ چون همه امسال اذیت شدند. فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به‌زودی با هواداران درباره بلا‌هایی که در یک سال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند، صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *